15 tammikuun, 2019 |

Kuntoutuskouluttajat – kokemusta ja intoa koulutuksista!

Kaupallinen yhteistyö

Mikä Kuntoutuskouluttajat?

Tähän kysymykseen törmäämme aika usein – eikä mikään ihme. Vaikka olemme toimijana jo vanha, toiminta on uudistunut ja nimemme on vaihtunut parikin kertaa viimeisen viiden vuoden aikana. Meidät sekoitetaan aika usein myös Kuntoutusyrittäjiin – toimimme yhdessä, mutta olemme kuitenkin erillisiä toimijoita. Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy on Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n omistama osakeyhtiö. Meillä on oma henkilöstö, tilat ja tavoitteet toiminnalle. Tehtävämme on tarjota käytännönläheistä ja laadukasta täydennyskoulutusta kaikille kuntoutuksen ammattilaisille, jotta jokainen voisi kehittää osaamistaan ja innostua työssään.

Laaja koulutustarjonta

Koulutustarjontamme on laajentunut ja koulutuksissamme käy fysioterapeuttien lisäksi toimintaterapeutteja, puheterapeutteja ja muita kuntoutuksen ammattilaisia. Koulutuksiimme ovat tervetulleita kaikki – riippumatta siitä työskenteletkö yksityisellä vai julkisella sektorilla, yksin vai isossa tiimissä. Yrittäjyys on lähellä sydäntämme, siksi järjestämme ammatillisen koulutuksen lisäksi paljon yrittäjyyskoulutuksia. Entistä useammat koulutukset ovat myös moniammatillisia, koska samojen haasteiden äärellä ovat kaikki terapeutit. Koulutuksen sisällöllisen annin lisäksi koemme tärkeäksi saattaa ammattilaisia yhteen vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia – kahvi- ja lounastauot ovatkin hyvä aikaa verkostoitumiseen ja kollegoiden kohtaamiseen.

Tule meille, kun haluat kehittää osaamistasi: Lähes 200 koulutuspäivää vuodessa, yli 100 alan parasta kouluttajaa, omat tilat hyvien yhteyksien päässä ja hyvä palvelu! Kattavan koulutustarjonnan lisäksi saat meiltä aina henkilökohtaista ja ystävällistä palvelua – meihin voit ottaa yhteyttä kaikissa koulutukseen liittyvissä kysymyksissä ja autamme mielellämme. Olemme kaikki itsekin kuntoutusalan ammattilaisia ja pystymme suunnittelussa huomioimaan alan tarpeet ja kartoittamaan mahdollisuudet. Tyytyväinen koulutukseen osallistuja on meidän tavoitteemme – eniten palautetta saammekin hyvän sisällön lisäksi joustavasta tavasta toimia ja hyvistä järjestelyistä.

Valmiina muutokseen ja muutoksessa

Elämme alan suurinta murrosvaihetta juuri nyt! Meidän tehtävämme on seisoa kuntoutusalan ammattilaisten rinnalla ja tukea osaamisen kehittämisessä niin, että myrskyistä selvitään. Meidän tehtävämme on katsoa tulevaisuuteen ja auttaa jokaista alan ammattilaista suunnistamaan kohti uutta. Kenenkään puolesta emme sitä voi tehdä, mutta tukena siinä haluamme olla!

katja.tonteri@kuntoutuskouluttajat.fi
Koulutuskalenterimme löytyy täältä