28 lokakuun, 2021 |

Lakineuvonnan UKK -videosarja vastaa kysytyimpiin kysymyksiin!

Yleisön (tai jäsenten) pyynnöstä alamme julkaista Lakineuvonnan UKK-sarjaa!
Kuntoutusyrittäjien lakimiespalvelu on käytetyin jäsenpalvelumme. Lakimiehemme Juhani kaivoi toimistolla esiin joukon usein kysyttyjä kysymyksiä ja Kuntoutusyrittäjät julkaisee niistä videoita Facebookiin ja Instagramiin säännöllisesti.
Sarjassa on julkaistu neljä osaa. Ensimmäinen osa käsittelee tärkeää kysymystä: miten kirjata työsopimukseen työehtosopimusta koskevista kohdista? Toisessa osassa puolestaan pureudutaan potilastietojen kirjaamiseen ja siihen liittyviin tietosuojaoikeuksiin asiakastilannetta esimerkkinä käyttäen. Kolmas osa pureutuu siihen, onko Kantaan pakko liittyä ja mitä se tarkoittaa sähköisten potilastietojärjestelmien kannalta. Neljännessä osassa käydään läpi toimiluvan ja itsenäisen ammatinharjoittajan ilmoituksen väliset erot.
Katso kaikki osat alta.

Musiikki: ”Funkorama” Kevin MacLeod (incompetech.com), Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License, http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/