Geriatrisen fysioterapian erityisosaajakoulutus, mod III

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
Kartta sivun lopussa »

Ikääntyneiden kuntoutus on tutkitusti tuloksellista. Geriatrisen kuntoutuksen kysyntä kasvaa ja fysioterapeutteja tarvitaan.

Geriatrisen fysioterapian erityisosaajakoulutus on fysioterapeuteille suunnattu koulutuskokonaisuus: 4 moduulia, yhteensä 12 lähiopetuspäivää. Lisäksi koulutukseen kuuluu itsenäisen opiskelun osuus: ennakkotehtävä ja moduulien välissä suoritettava laajempi kehittämistehtävä. Lähiopetuspäivien aikana suoritetaan myös Dementiatyön passi® ja muistikuntoutusryhmien vetämiseen pätevöittävä Muisku™ -ohjaajakoulutus.

Koulutuksen tavoitteena on päivittää ja syventää fysioterapeutin osaamista ikääntyneiden kuntoutuksessa: luvassa on uusin tieto ja osaaminen huippukouluttajilta.  Koulutus sisältää teorialuentojen lisäksi käytännön harjoittelua.

Geriatrinen fysioterapia on haaste ja mahdollisuus fysioterapiayrityksille. Saat koulutuksen aikana myös ohjeita siitä, miten erityisosaamista kannattaa myydä oman kuntasi/kuntayhtymäsi päättäjille. – Ota haaste vastaan ja tule erikoistumaan!

Koulutuksen aikataulu ja sisältö

Moduuli I:  22.-24.1.2018 (ma-ke) (3 pv)
Teemat: Ikääntyminen, lääkitys, tule-ongelmat, kivun hoito, huimaus ja tasapaino.

Moduuli II:  14.-16.3.2018 (ke-pe) (3pv)
Teemat: Ravitsemus, potilassiirtojen ergonomia, liikunta ja ikääntyneet, mieli ja psyykkinen vanheneminen, lantionpohjan toimintahäiriöt, psykofyysinen fysioterapia.

Moduuli III:  21.-23.5.2018 (ma-ke) (3 pv)
Teemat: Dementiatyön passi, muistikuntoutusryhmät

Geriatrisen Fysioterapian Erityisosaaja Ohjelma Mod III Toukokuu .2018

Moduuli IV:  13.-15.8.2018 (ma-ke) (3pv)
Teemat: Osteoporoosi, musiikki muistisairaan kuntoutuksessa, muistisairaudet ja parkinsonin tauti, neurologia, affolter-terapia, moniammatillinen yhteistyö.

Koulutuksen laajuus:
6 op, sisältäen lähiopiskelua 96 tuntia (12 pv) sekä itsenäisen opiskelun tehtävät ja työssäoppimisjaksot moduulien välissä.

Osallistujat:
max. 25 fysioterapeuttia

Koulutuksen hinta/moduuli:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenetuhinta 765 € + alv 24 % (3 pv).
Normaalihinta 825 € + alv 24 % (3 pv).
Koulutus laskutetaan moduuleittain. Hinta sisältää lounaat ja kahvitarjoilut sekä opiskelumateriaalit. Koulutukseen osallistuminen edellyttää sitoutumista kaikkiin neljään koulutusmoduuliin.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen tämän koulutuskohtaisen linkin kautta

Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Kuntoutusyrittäjät, p. 010 279 3300.

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Kartta latautuu...