Jäsenyrittäjäilta 2018 – seurattavissa myös webinaarina ja myöhemmin tallenteena

21.11.2018

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
00400 Helsinki
Kartta sivun lopussa »
  • Suomen Kuntoutusyrittäjät ry järjestää jäsenyrittäjilleen Jäsenyrittäjäillan keskiviikkona 21.11.2018.
  • Kuntoutuskouluttajien tiloissa järjestettävä Jäsenyrittäjäilta on jäsenistölle  maksuton koulutus- ja verkostoitumistapahtuma.
  • Illan aikana perehdytään toimialamme ajankohtaisiin teemoihin ja kuullaan kentän kuulumiset.

Tilaisuutta voi seurata myös webinaarina etäyhteyden kautta ja sen voi katsoa myöhemmin tallenteena.

Jäsenyrittäjäillan OHJELMA 21.11.2018

ILMOITTAUTUMINEN

Tarjoilujen vuoksi ilmoittautumiset 14.11.2018 mennessä:

• Ilmoittautuminen ainoastaan tämän webropol-linkin kautta:
  • HUOM: Myös etäyhteyden kautta tai videotallenteena katsovien tulee ilmoittautua – lähetämme webinaarilinkin ilmoittautuneille sähköpostitse.
  • Ilmoitathan samalla myös mahdolliset allergiat / ruokavaliot

Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:stä ovat paikalla puheenjohtaja Mikko Utecht, toiminnanjohtaja Leila Salonen, kehitysjohtaja Susanna Antikainen ja lakimies Juhani Saarinen.

Jäsenyrittäjäilta järjestetään yhdessä yhteistyökumppani Fennian kanssa ja tilaisuudessa on mukana Fennian asiantuntija. Ilmoittautumisen yhteydessä on kahvi/tee ja kahvileipätarjoilu sekä  iltapalana ruokaisa salaatti patongin kera.

Tervetuloa mukaan!

Jäsenyrittäjätilaisuuden yhteistyökumppani