Kuntoutusyrittäjän markkinointi- ja myyntiosaaminen, osa I

21.05.2018 - 22.05.2018

Lewell Oy
Kammintie 4
40520 Jyväskylä
Kartta sivun lopussa »

Kolmipäiväinen markkinointi- ja myyntiosaamisen koulutus on suunnattu kaikille kuntoutusalan yrittäjille, jotka haluavat kehittää osaamistaan asiakkaiden tavoittamisessa ja säilyttää kilpailukykynsä muuttuvassa toimintaympäristössä. Koulutuksen pääteemat ovat markkinointistrategia, asiakkuudet, verkkonäkyvyys, sosiaalinen media, palvelumuotoilu sekä kannattavuus. Koulutuksen suunnittelussa ja toteutuksessa on tiiviisti mukana Kuntoutusyrittäjien kehitysjohtaja Susanna Antikainen.

Osa I: 21.-22.5.2018 (ma-ti)

21.5. 2018 Strategia ja asiakkuudet / kouluttajana Mikko Kalliola, luova johtaja, Aava & Bang Oy

”Markkinointistrategia on asiakaskokemuksen käsikirja. Vaikka sen määrittäminen onkin yksinkertaista, jää se useimmilta yrityksiltä tekemättä. Yksinkertaisimmillaan toimiva strategia on vastaus kymykseen ”Miksi me tätä teemme?”. Sen jälkeen asiakkaalle on viritettävä lupaus, joka toiminnalla lunastetaan. Asioita, joita ilman markkinointia ei voida johtaa pitkäjänteisesti ja tavoitteellisesti.” (Mikko Kalliola)

22.5.2018 Kannattavuus ja hinnoittelu / Veli Puttonen, sotealan asiantuntija, Promana Oy

”Kuinka hinnoittelen palveluni oikein hyödyntäen edellisen kauden tuloslaskelmaa sekä suoritetietojamme niin, että kaikki yrityksemme kustannukset tulee otettua huomioon.
Ota mukaan edellisen tilikauden tuloslaskelma ja tase sekä tilasto vuoden hoitotoimenpiteistä.

Käymme asian käytännönläheisesti luennoiden sekä henkilökohtaisena ohjauksena.”

Palvelumuotoilu, tuotteistus ja palveluiden käyttäjälähtöinen kehittäminen / Hanna Jämsä, liiketoimintajohtaja, Fysio Center Jyväskylä Oy

Osa II: 11.6.2018 (ma)

Verkkonäkyvyys ja sosiaalinen media / kouluttajana Sanna Virtanen, digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija

Miten digitaalisuus on muuttanut markkinointia ja myyntiä? Koulutuspäivän aikana käymme läpi markkinoinnin mahdollisuuksia verkkonäkyvyyden kehittämisen ja sosiaalisen median näkökulmasta: Miten tavoitat asiakkaasi digitaalisissa kanavissa? Koulutuspäivän aikana saat käytännönläheiset vinkit Google AdWords -mainontaan sekä verkkosivuston hakukoneoptimointiin. Iltapäivän aikana keskitytään sosiaalisen median markkinointiin sekä osallistujien toiveiden mukaan 1-2 kanavan perusteisiin (esim. Facebook) ja mainonnan mahdollisuuksiin. Koulutuspäivän aikana

• Hahmotat digitaalisen markkinoinnin mahdollisuudet
  • Ymmärrät miten voit vaikuttaa oman verkkosivustosi parempaan näkyvyyteen hakukoneessa – hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan perusteet
  • Tiedät missä mennään somessa vuonna 2018
  • Saat uusia ideoita ja vinkkejä omaan sosiaalisen median markkinointiin.

Koulutuksen laajuus:
1,5 opintopistettä sisältäen kolme lähiopiskelupäivää ja itsenäisen opiskelun tehtävät.

Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Katja Tonteri 040 551 4386

Koulutuksen hinta:
3-päivän kokonaisuus Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenille 450 € + 24 %, normaalihinta 600 € + alv 24 %
Koulutukseen on mahdollisuus osallistua myös päiväkohtaisesti, jos paikkoja jää, yksittäisten päivien hinta:
Jäsenetuhinta 195 € + alv 24 % / pv ja normaalihinta 245 € + alv 24 % / pv
Hinta sisältää koulutuksen ja ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumislinkki koulutukseen (3pv): https://fysi.crmieportal.com/public/events/158135
Kysy paikkoja yksittäisiin päiviin: katja.tonteri@kuntoutuskouluttajat.fi

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Kuntoutusyrittäjä! Myy, markkinoi, palvelumuotoile, näy ja erotu! Kuntoutusyrittäjän matka onnistuneen markkinoinnin kautta sote-markkinoille – tule mukaan!

Kartta latautuu...