Mobilisointi- ja kivunhoitotekniikat: MULLIGAN CONCEPT® -koulutus 2018, jatkokurssi

24.09.2018 - 25.09.2018

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
00400 Helsinki
Kartta sivun lopussa »

Kuntoutuskouluttajat järjestää vuonna 2018 mobilisaation ja aktiivisen liikkeen yhdistävän Mulligan Concept -koulutuksen fysioterapeuteille. Loistava kuuden päivän koulutuspaketti: käden taitoja ja tekniikoita pienessä opetusryhmässä!

Kouluttajana toimii ft, OMT, Mulligan Concept -opettaja/MCTA Virve Havulinna. Koulutuksen pääpaino on käytännön harjoitteissa. Tiedot ja tekniikat ovat sovellettavissa päivittäiseen työhösi heti.

Mobilisaation ja aktiivisen liikkeen yhdistämiseen perustuvan Mulligan-tekniikan kehitti Brian R. Mulligan Uudessa Seelannissa. Tavoitteena on nivelten liikkuvuuden parantuminen ja kivun lievittyminen. Tekniikalle on ominaista kivuttomuus ja asiakkaan aktiivinen rooli mobilisaatiossa. Mulligan-tekniikalla voidaan saavuttaa hyviä hoitotuloksia nopeasti.

Osa I  (niska-yläraaja)
14.-15.5.2018 (ma-ti)

Osa II (lanneranka-alaraaja)
20.-21.8.2018 (ma-ti)

Jatkokurssi  (osat I ja II suorittaneille)
24.-25.9.2018  (ma-ti)

Kouluttaja:
Virve Havulinna, ft, OMT, Mulligan Concept -opettaja/MCTA

Kohderyhmä:
Fysioterapeutit, max 20 osallistujaa

Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Kuntoutusyrittäjät, p. 010 279 3300.

Koulutuksen hinta:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenetuhinta 510 € + alv 24 % /moduuli, normaalihinta: 550 € + alv 24 % /moduuli. Koko koulutuksen (6 pv) hinta on 1530 € +alv 24 % (jäsenet), 1650 € +alv 24 % (normaalihinta). Hinta sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut ja opiskelumateriaalit. Koulutuksen kokonaishintaan kuuluu myös Brian R.Mulliganin Manual therapy -kirja ja yksi mobilisaatiovyö.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen kaikkiin kolmeen osioon tämän koulutuskohtaisen ilmoittautumislinkin kautta

Huom! Koulutukseen osallistuminen edellyttää uusilta osallistujilta sitoutumista kaikkiin kolmeen osaan.

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta.

Mulligan-koulutuksessa opittavat tiedot ja tekniikat ovat sovellettavissa päivittäiseen työhönheti.

Kartta latautuu...