Neurologisen kuntoutuksen erityiskoulutus 2019 (ryhmä 21), moduuli I

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
Kartta sivun lopussa »

Koulutus on täynnä, seuraava ryhmä aloittaa syksyllä 2019, koulutus lisätään kalenteriin tarkemman ajankohdan varmistuttua!

Neurologisen kuntoutuksen erityiskoulutuksen uusi koulutusryhmä aloittaa. Koulutus antaa uusinta tietoa neurologisten sairauksien patofysiologiasta, hoidosta ja kuntoutuksesta sairauden eri vaiheissa. Sekä kokeneet että vasta vähän kokemusta neurologisista asiakkaista omaavat fysio- ja toimintaterapeutit saavat lisävalmiuksia ja uusia ideoita asiakkaan toimintakyvyn arviointiin ja kuntoutukseen. Koulutus koostuu kolmesta moduulista: 9 lähiopiskelupäivää.

Moduuli I
25.-27.2.2019 (ma-ke)

Moduuli II:
1.-3.4.2019 (ma-ke)

Moduuli III
5.-7.6.2019 (ke-pe)

NKE Ryhmä 21 V 2019, Koulutusesite
Koulutuksen sisältö

Koulutus sisältää 3 moduulia lähiopiskelua (9 pv), sekä itsenäistä opiskelua ennen koulutuksen alkua ja moduulien välissä. Moduulien sisältö jakaantuu teoriaosuuksiin ja käytännön harjoitteluun.

Jokaisella moduulilla luennoijina on sekä lääkäreitä että fysioterapeutteja. Moduulien sisältö painottuu aikuisneurologiaan ja pääaihealueina ovat:

Neurologisen asiakkaan toimintakyvyn arviointi ja terapian painotusalueet : Aivohalvaus, Selkäydinvammat, MS, Parkinson, Neurologisen asiakkaan tule-ongelmat, Lihastaudit, Neurologisen asiakkaan kuntoutukseen liittyvät erityishaasteet.

Ohjelmat:
NKE Ohjelmat Mod I, II Ja III V.2019

Koulutuksen laajuus:
5 op, sisältäen lähiopiskelua 72 tuntia (9 pv) sekä itsenäisen opiskelun tehtävät ja työssäoppimisjaksot moduulien välissä.

Osallistujat:
max. 30 fysio- ja toimintaterapeuttia

Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Kuntoutusyrittäjät, p. 010 279 3300.

Koulutuksen hinta/moduuli:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenetuhinta 765 € + alv 24 % (3 pv)
Normaalihinta 825 € + alv 24 % (3 pv).

Koulutus laskutetaan moduuleittain. Koko koulutuksen hinta 2295 € + alv 24 % (jäsen) / 2475 € + alv 24 % (normaali). Hinta sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut sekä koulutusmateriaalit.

Koulutukseen ilmoittautuminen edellyttää sitoutumista kaikkiin koulutusmoduuleihin.

Ilmoittautuminen:

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Kartta latautuu...