Peiliterapia ylä- ja alaraajan motoriikan kuntoutuksessa

07.11.2018

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
00400 Helsinki
Kartta sivun lopussa »

Tutkimusten mukaan peiliterapia edistää kuntoutuksessa ylä- ja alaraajan motorista toimintaa aivoverenkiertohäiriön sairastaneilla. Peiliterapia perustuu visuaalisen stimulaation hyväksikäyttöön liikkeen edistämiseksi. Peiliterapiassa peili asetetaan kuntoutujan eteen siten, että terveellä raajalla tehdyt harjoitteet näyttävät pareettisella raajalla tehdyiltä. Koulutus on hyvin käytännönläheinen. Tavoitteena on, että kurssin jälkeen terapeutti pystyy laatimaan asiakkailleen kuntoutukseen peiliterapiaharjoitusohjelman.

Peiliterapia Koulutus Ohjelma 7.11.2018

Kouluttaja:
Jouni Peltola, ft, OMT ja OMT-kouluttaja
Kouluksen laajuus:
0,5 opintopistettä sisältäen yhden lähiopiskelupäivän ja itsenäisen opiskelun tehtävän
Kohderyhmä:
Fysioterapeutit, toimintaterapeutit ja lääkärit (max. 24 henkilöä)
Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Kuntoutusyrittäjät, p. 010 279 3300.

Koulutuksen hinta:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenetuhinta 195 € + alv 24 %
Normaalihinta 245 € + alv 24%
Hinta sisältää koulutuksen, opiskelumateriaalit ja ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.
Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu tämän koulutuskohtaisen linkin kautta: https://fysi.crmieportal.com/public/events/158906

Kartta latautuu...