SIIRRETTÄÄN UUDELLE PÄIVÄLLE: Yrittäjien Iltakahvit: Muutos on uusi mahdollisuus!

10.04.2019

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
00400 Helsinki
Kartta sivun lopussa »

Yrittäjien iltakahvit
Teemana: Muutos on uusi mahdollisuus?

Osallistu paikan päällä tai seuraa webinaaria! Ohjelmassa mm.:

• Miten kuntoutusyrittäjä valmistautuu jatkuvasti muuttuvaan toimintaympäristöön – liiketoiminnan päivittäminen 2020 -luvulle, Hanna-Kaisa Järvi
  • Lakimiehen ajankohtaiskatsaus; kuntoutusyrittäjän tietosuojavaatimukset, uusimmat lakimuutokset, Kela kumppanina, Juhani Saarinen

Odotamme iltakahveille kuntoutusalan yrittäjiä ja ammatinharjoittajia, fysio-, toiminta-, puhe-, psyko-, ravitsemus- ja musiikkiterapiayrittäjiä. Tavoitteenamme on saada aikaan moniammatillista keskustelua sote-uudistuksen hengessä. Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu kaikille kuntoutusalan ammattilaisille. Tilaisuus järjestetään Helsingissä Kuntoutuskouluttajat Oy:n tiloissa sekä webinaarina, jota voit seurata reaaliaikaisesti tai myöhemmin tallenteena.

Yrittäjien Iltakahvit – OHJELMA 10.4.2019

Ilmoittautuminen paikanpäälle siirretty!

Huom! Kun ilmoittaudut iltakahveille paikanpäälle, muistathan ilmoittaa mahdolliset allergiat / erikoisruokavaliot.

Ilmoittautuminen webinaariin siirretty!

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu kaikille kuntoutusalan ammattilaisille.

Lisätiedot: info@kuntoutuskouluttajat.fi tai Tuula Väyrynen puh. 010 279 3300

Kartta latautuu...