Kosketuksen taikaa -mobiililaitteet kuntoutuksen tukena

Kuntoutuskouluttajat
Nuijamiestentie 5 C
Kartta sivun lopussa »

Toiminnallinen koulutuspäivä kuntoutuksen ammattilaisille:

Oletko miettinyt, kuinka yhdistää mobiililaitteet, kuntoutus, pedagogiikka ja yhteistoiminnallinen oppiminen? Ehkä olet pohtinut, miten ottaa oma tabletlaite haltuun ja haluat oppia sen käyttöä? Tai kenties olet jo aloittanut tutustumisen, mutta laitteesi on täynnä sovelluksia eikä sinulla ole aikaa tutustua niihin? Vai oletko jo kokenut käyttäjä, mutta haluaisit päivittää osaamistasi uudelle tasolle?

Tervetuloa mukaan toiminnalliseen koulutuspäivään! Koulutuksessa perehdytään mobiililaitteiden hyödyntämiseen kuntoutuksessa – keskustellaan paljon, mutta tehdään ja kokeillaan vielä enemmän. Koulutuksesta saat perustiedot omaan työhön sopivien sovellusten valinnasta ja niiden hyödyntämisestä omassa työssäsi.

Kosketuksen Taikaa Mobiililaitteet Kuntoutuksen Tukena 30.3.2019 Ohjelma

Miten ottaa haltuun uutta teknologiaa ja hyödyntää sitä kuntoutuksessa? ”Tekemällä ja kokeilemalla. Olemalla samaan aikaan avoin ja kriittinen”, vastaa toinen kouluttajamme, asiaan perehtynyt toimintaterapeutti ja verkkopedagogi Riikka Marttinen Kuntoutusyrittäjä 4/2018 -lehden artikkelissa Mobiililaitteet kuntoutuksen tukena

Kouluttajat:
Riikka Marttinen, toimintaterapeutti, verkkopedagogi, Ideoiden Oy

Heidi Åkerlund, toimintaterapeutti, kasvatustieteen kandidaatti, neuropsykiatrinen valmentaja, Ideoiden Oy

Koulutuksen hinta:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 195 € + alv 24 %. Normaalihinta 245 € + alv 24 %
Hinta sisältää lounaan ja kahvitarjoilut sekä opiskelumateriaalin.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumislinkki: https://fysi.crmieportal.com/public/events/162197

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Lisätiedot:
Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Riikka Östman p. 050 438 6862.

Kartta latautuu...