11 lokakuun, 2023 |

Julkinen webinaari 2.11 klo 9: Fysio- ja toimintaterapian kotitalousvähennys

Kaikille avoin webinaari 2.11.2023 klo 9: tulevat terapioiden kotitalousvähennykset

Webinaari on päättynyt ja webinaari on katsottavissa tästä linkistä.

Webinaarin diat ovat katsottavissa puolestaan tästä linkistä.

Tapahtuman kuvaus

Kuntoutusyrittäjät järjestää kaikille avoimen webinaarin 2.11.2023 klo 9 ensi vuonna käyttöön suunnitellusta fysio- ja toimintaterapian kotitalousvähennyksestä. Tähän liittyvä lakimuutos on tällä hetkellä eduskunnan käsittelyssä (lue uutinen tästä). Lain on tarkoitus koskea vuoden 2024 verotusta ja siihen kohdistuvia kotitalousvähennyksiä.

Webinaarin suunniteltu kesto on noin 30 minuuttia ja webinaarista jää julkinen verkkotallenne. Kysymykset käsitellään webinaarin lopuksi. Ennakkoon tulleiden kysymysten suuresta määrästä johtuen webinaarin pituus tulee todennäköisesti ylittämään suunnitellun 30 minuutin aikarajan.

Webinaariin ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki päivää etukäteen. Ilmoittautuminen tapahtuu tästä linkistä.

Webinaarin aiheet

• Mikä on fysio- ja toimintaterapian kotitalousvähennys
  • Milloin kotitalousvähennyksen saa
  • Miten suuri kotitalousvähennys on
  • Koti tai vapaa-ajan asunto ja hoivakoti
  • Kuinka yrittäjän kannattaa huomoida kotitalousvähennys tuotteistuksessa ja laskutuksessa
  • Kotitalousvähennyksen ilmoittaminen verottajalle asiakkaan puolesta sähköisesti
  • Webinaariin tulleet ennakkokysymykset.

Webinaariin voi jättää ennakkokysymyksiä ilmoittautumisen yhteydessä.