2 syyskuun, 2024 |

Kuntoutusyrittäjän Kela-webinaari 16.9. klo 8-9

Missasitko Kuntoutusyrittäjien Kela-virtuaaliaamukahvit? Ei hätää, tässä kaikille avoin webinaari Kelan kilpailutusuudistuksesta!

Kuntoutusyrittäjät järjesti jäsenilleen Kelan kilpailutusuudistusta koskevan aamukahvitilaisuuden 27.8. Nyt Kuntoutuskouluttajat Oy järjestää samasta aiheesta erillisen, kaikille avoimen webinaarin.

Kela ilmoitti elokuussa 2024 annetussa tiedotteessa, että jatkossa vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen terapioiden laadun hinnoittelusta luovutaan kokonaan. Jatkossa siis tarjoukset annetaan ja valitaan Kelan toimesta puhtaasti tarjotun hinnan perusteella. Kela ilmoitti, että laatu on tarkoitus kirjoittaa jatkossa Kelan palvelukuvauksiin, eikä laatueroja pitäisi jatkossa enää palveluntuottajien kesken juuri olla. Myös matkakorvauksiin ja ryhmäterapioihin on tulossa merkittäviä muutoksia.

Tässä webinaarissa 16.9. klo 8-9 käydään läpi Kelan ilmoittamia keskeisiä muutoksia, Kuntoutusyrittäjien toimenpiteitä siihen sekä kuullaan tilaisuuteen osallistujia. Tilaisuus on vuorovaikutteinen ja keskustelulle annetaan tilaa. Puhujina webinaarissa ovat Kuntoutusyrittäjien toiminnanjohtaja Anna Nurmi-Lehto ja Kuntoutusyrittäjien juristi Juhani Saarinen.

Webinaarin hinnat:
Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenille webinaari on maksuton ja sisältyy jäsenmaksuun
Muille webinaarin hinta on 60 € + alv 25,5 %

Olen jäsen – ilmoittaudu mukaan tästä!

En ole Kuntoutusyrittäjien jäsen – ilmoittaudu mukaan tästä!