26 maaliskuun, 2024 |

Kuntoutusyrittäjät <3 Diarium: etu jäsenille 2024

Kaupallinen yhteistyö

Kuntoutusyrittäjät jatkaa yhteistyötä pitkäaikaisen kumppaninsa Diariumin kanssa jäsenyritysten arjen parantamiseksi. Jatkossa Kuntoutusyrittäjien jäsenet saavat Diarium-potilastietojärjestelmän käyttöönsä maksutta kahden kuukauden ajaksi, kun ottavat järjestelmän ensimmäistä kertaa käyttöön.

Diarium-potilastietojärjestelmän taustayhtiö on Nordhealth. Kuntoutusyrittäjät tekee Nordhealthin kanssa vuoden 2024 aikana myös yhteistyöwebinaareja ja muuta yhteistyötä erityisesti uuden, kuntoutusyrityksille suunnatun asiakashankinta-alusta Nordhealth.fi:n parissa.

Mikä on Diarium?

Diarium on terapeuteille ja muille terveydenhuollon ammattilaisille suunniteltu, monipuolinen ja helppokäyttöinen potilastietojärjestelmä. Diarium on Kanta-sertifioitu ja rekisteröity Valviran tietojärjestelmärekisterin A-luokkaan. Jos siis haluat yrityksellesi varmasti tietoturvallisen ratkaisun, etkä ole aiemmin käyttänyt sähköistä potilastietojärjestelmää, on Diarium hyvä vaihtoehto. Diarium on monien pienten yritysten käytössä, ja se taipuu myös erinomaisesti yksinyrittäjän potilastietojen hallintaan.

Palveluun sisältyy asiakastuki puhelimitse ja sähköpostilla, mahdollisuus tehdä tietoturvallista etäterapiaa järjestelmän kautta, nettiajanvaraus sekä kalenteri niiden hallintaan, asiakasrekisteri – ja paljon muuta sellaista, mitä kuntoutusyrittäjä arjessaan tarvitsee! Järjestelmältä taipuvat myös mm. Kelan lomakkeet, lähetteet, rakenteinen kirjaaminen, suorakorvaus ja laskuttaminen.

Suosituin, terapeuteille suunnattu Diariumin versio maksaa 26 €/käyttäjä/kk + perusmaksu 36 €/kk.

Diariumia on kehitetty aikoinaan pitkään Kuntoutusyrittäjien jäsenten aktiivisella avustuksella, joten jos huomaat haasteita tai kehittämisehdotuksia järjestelmän käytössä, kerro siitä rohkeasti meille, niin välitämme asiaa eteenpäin.

Voit tutustua Diariumiin tästä.

Haluan ottaa Diariumin nyt käyttöön, mitä teen?

Ohjeet alennuksen käyttöön löytyvät Kuntoutusyrittäjien jäsensivuilta, jonne on pääsy pelkästään jäsenyrityksillä. Samalle sivulle on koostettu kaikki kumppaniedut (Diariumin löydät kohdasta ”Diarium”). Jäsensivuille tarvitset käyttäjätunnuksen ja salasanan. Mikäli ne ovat hukassa, saat ne näppärästi ottamalle yhteyttä toimistolle (info@kuntoutusyrittajat.fi).

Olen uusi jäsen, saanko jostain muustakin siis jotain etuja?

Saat! Löydät kaikki kumppaniedut koostettuna täältä ja niiden käyttöönotto-ohjeet jäsensivuilta täältä.

Pysy myös kuulolla: kehitämme Kuntoutusyrittäjissä tällä hetkellä nykyisiä kumppanuuksia vaikuttavammiksi ja rakennamme aktiivisesti uusia kumppanuuksia vastaamaan entistä paremmin jäsenyritystemme tarpeisiin! Pian tulee teillekin tietoon lisää mahtavia juttuja.