21 lokakuun, 2024 |

Tuotatko kuntoutuspalveluita hyvinvointialueelle? Vastaa kyselyyn kirjaamisesta VM:n asiantuntijoita varten!

Kuntoutusyrittäjät on avannut kyselyn kirjaamisen käytännöistä hyvinvointialueiden kuntoutuspalveluita tuottaville yrityksille. Vastaathan kyselyyn, jos sinulla on palveluseteli- tai maksusitoumussopimus yhden tai useamman hyvinvointialueen kanssa.

Kyselyn tulokset toimitetaan Valtiovarainministeriön yksikkökustannushankkeen käyttöön. Hanke tukee sosiaali- ja terveyspalvelujen yksikkökustannusten laskentaa ja julkaisemista. Kyselyn tarkoituksena on kerätä tietoa hyvinvointialueiden kuntoutuspalveluntuottajien kirjaamiskäytännöistä, ja vastausten perusteella selvitetään, kuinka hyvin kuntoutuspalveluiden kustannustehokkuus välittyy Valtiovarainministeriön saamista raporteista. Näin voidaan paremmin kehittää hyvinvointialueille kansallisia toimintamalleja ja kustannuslaskelmia.

Kysely on anonyymi, ja vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Kyselyyn voivat vastata myös muut kuin Kuntoutusyrittäjien jäsenet.
Kysely on avoinna 4.11. klo 16 saakka.

HUOM!
Vastaa kyselyyn YHDEN hyvinvointialueen käytäntöjen perusteella, jolle tuotat palveluita. Jos tuotat palvelua useammalle hyvinvointialueelle, voit vastata kyselyyn yhtä monta kertaa eri hyvinvointialueen näkökulmasta. Tämä siksi, koska kirjaamiskäytännöt vaihtelevat hyvinvointialueittain.

Vastaa kyselyyn tästä

Lisätietoja Valtiovarainministeriön yksikkökustannushankkeesta voit lukea täältä.