26 marraskuun, 2020 |

Fysioterapeuttien oma jäsentapaaminen Teamsissa ma 14.12. klo 9 – 10

Fysioterapeuttien oma tapaaminen Kuntoutusyrittäjissä – Teams-kokous ma 14.12. klo 9 – 10

Teidät fysioterapiayrittäjät on lämpimästi kutsuttu etäyhteydellä järjestettävään Teams-tapaamiseen – tervetuloa! Saman alan yrittäjät voivat kohdata, vaihtaa ajatuksia ajankohtaisista aiheista ja verkostoitua.

Tapaamisessa on mukana lakimiehemme Juhani Saarinen. Keskusteluun johdattelee toiminnanjohtaja Satu Grekin, joka halua tutustua paremmin fysioterapia-alan jäsenyrityksiin. Satu ja Juhani kuulisivat mielellään miten teillä menee. Voitte myös kertoa mielipiteenne, mihin Kuntoutusyrittäjien pitäisi panostaa. Tapaaminen ei edellytä ennakkovalmistautumista, mutta ilmoittutumista kyllä.

Fysioterapeuttien Teams-tapaaminen ma 14.12. klo 9 -10. Vastaava toinen tapaaminen järjestetään 7.1.

Ilmoita kiinnostuksesi tästä, niin saat 13.12. Kuntoutusyrittäjistä Teams-kutsun sähköpostiisi. Ilmoittautumisesta ei valitettavasti tule kuittausta sähköpostiisi. Teams-kutsun hyväksyminen tulkitaan ilmoittautumiseksi. Teams-palaverista on mahdollista poistua ja liittyä kesken.