19 kesäkuun, 2023 |

Heinäkuun hallitusohjelmawebinaari 13.7.2023

Webinaarissa tutkitaan, mitä hallitusohjelma kantaa sisällään.

Heinäkuun hallitusohjelmawebinaari 13.7.2023

Kuntoutusyrittäjät järjestää webinaarin heinäkuussa 13.7.2023 klo 9-10. Webinaarissa käydään läpi nyt julkaistua hallitusohjelmaa Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenten näkökulmasta ja esitetään ohjelmasta alustavia arvioita ja vaikutuksia jäsenyrityksiin.

Webinaariin voi ilmoittautua tästä linkistä. Webinaarin voi katsoa samasta linkistä jälkikäteen.

Webinaari on katsottavissa jälkikäteen myös Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsensivuilla, joihin pääsee kirjautumaan jäsentunnuksilla.

Webinarissa käymme läpi Kuntoutusyrittäjien kannalta mielenkiintoiset aiheet, kuten:

• Kotikuntoutuksen verovähennyssuunnitelmat
  • Uusi Kela-korvaustyökalu
  • Mielenterveyspalvelut ja psykoterapiakoulutus
  • Työlainsäädännön suunnitellut työnantajahelpotukset, paikallinen sopiminen
  • Arvonlisäverotusmuutokset
  • Terveydenhuollon ammattihenkilölainsäännön ja työnjaon uudistukset
  • Kuntoutuksen monikanavarahoitus säilytetään ja kuntoutuksen työnjakoa selkeytetään sekä asiakirjojen määrää vähennetään
  • Vaikutukset hyvinvointialueisiin, kuten ostolaskujen julkistamispakko ja palvelutuotantotavan perusteluvelvoite ja muu tehostuva valtionohjaus