4 heinäkuun, 2019 |

Holiday Club -kylpylähotellit ovat elämyksellisiä kokouspaikkoja

Kaupallinen yhteistyö

Holiday Club -kylpylähotellit ovat tasokkaita täyden palvelun kokous- ja juhlapaikkoja, joista saat kaiken kokoustiloista ruokailuun ja majoitukseen, oheisohjelmista upeisiin aterioihin. Kokoustiloista suurin on jopa yli 2 000 henkeä vetävä muuntautuva Saimaan Arena. Lisäksi tarjolla on huoneita tehotyöskentelyyn ja pienemmille ryhmille. Holiday Club kohteet sijaitsevat Turun Caribiassa, Saimaalla, Tampereen Kylpylässä, Vuokatin Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa, Saariselällä ja Sallassa.

Ensimmäisenä esittelyssä:

Holiday Club Caribia: Kokousta vaikka porealtaan kuplissa

Kun toiveissasi on energisoiva kokous, valitse Caribia. Meillä on monipuolisia mahdollisuuksia virkistymiseen ja latautumiseen työnteon lomassa. Kokousta vaikka porealtaidemme kuplissa – tai kaikenkokoisissa kokoustiloissamme. Tarjolla on myös muita hauskoja ja inspiroivia oheisohjelmia.

Holiday Club on Kuntoutusyrittäjien Kuukauden kumppani.

Tiesitkö että:

• Kuntoutusyrittäjä 2019 -päivät järjestetään Holiday Club Saimaan Kylpylässä 19.-21.9.2019 (to-la).
  • Kuntoutusyrittäjä 2019 on tarkoitettu kaikille kuntoutusalan yrittäjille ja ammatinharjoittajille sekä yritysten liiketoiminnasta vastaaville.
  • Päiville osallistuminen ei edellytä Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenyyttä.
  • Lue lisää Kuntoutuskouluttajien sivuilta tästä