21 maaliskuun, 2022 |

HUR – älykkäät ratkaisut liikuntaan ja kuntoutukseen

Kaupallinen yhteistyö

Suomalaiset HUR voimaharjoittelulaitteet on suunniteltu erityisesti senioriliikuntaan, kuntoutukseen ja kuntokeskuksille. HURin ratkaisut edustavat voimaharjoittelulaitteiden kehittyneintä teknologiaa. Niiden pohjana on 30 vuoden jatkuva kehitystyö ja yhteistyö johtavien biomekaniikan ja fysiologian tutkijoiden kanssa. Laitteet käyttävät toiminnassaan paineilmatekniikkaa, joka tekee laitteista turvallisia, helppokäyttöisiä sekä tehokkaita.

HUR SmartTouch-ohjelmiston avulla saat reaaliaikaista dataa asiakkaidesi edistymisestä ja pohjaksi jatkotoimien arviointiin esimerkiksi leikkauksiin. Se tekee uuden käyttäjän opastamisesta vaivatonta ja vähentää paperityötä sekä rutiinitehtäviä. Käyttäjälle HUR SmartTouch mahdollistaa itsenäisemmän harjoittelun, sillä laitteet säätyvät automaattisesti käyttäjän henkilökohtaisen harjoitusohjelman mukaan. Ohjaajan ei tarvitse olla aina paikalla, mutta siitä huolimatta seuranta toimii.

Katso tästä video HUR SmartTouchista.

Uutuutena HURilta löytyvät myös vaativaankin ammattikäyttöön tarkoitetut HUR Cardiolaitteet.

HUR Rehab juoksumattoa voidaan käyttää niin neurologisten sairauksien hoitamisessa kuin postoperatiivisessa kuntoutuksessa tai huippu-urheilijoiden harjoittelussa. Sen matala askelkorkeus, pitkät tukikaiteet molemmin puolin sekä nollasta lähtevä käynnistysnopeus sopii myös heikkokuntoiselle käyttäjälle.

Myös HUR Rehab Elliptical tarjoaa fyysisesti kokonaisvaltaista harjoittelua ja kuntoutusta kaiken tasoisille urheilijoille. Laitteen takaosaan integroitu porras vähentää askelkorkeuden vain 19 senttimetriin ja sivukehykseen integroidut jalansijat mahdollistavat erillisten ylävartaloharjoitteiden tekemisen.

Katso tästä video HUR Rehab juoksumaton ominaisuuksista.

Katso tästä video HUR Elliptical laitteen ominaisuuksista.

Tule tutustumaan ratkaisuihimme tarkemmin Kuntoutusyrittäjien yrittäjäkiertueella – olemme mukana 30.3 Jyväskylässä, 31.3 Joensuussa ja 7.4 Oulussa!

Tai ota suoraan yhteyttä myyntiimme:

Matti Rahkonen

Myyntipäällikkö (Etelä- ja Itä-Suomi)

Puh: 044 783 5489

matti.rahkonen@hur.fi

Kai Ahlroth

Myyntipäällikkö (Länsi- ja Pohjois-Suomi)

Puh: 044 700 7300

kai.ahlroth@hur.fi

Kysy myös tehdashuollettuja, käytettyjä HUR-laitteita.