30 syyskuun, 2020 |

Tervetuloa kuntoutustoimialasi jäsentapaamiseen – Ajankohtia päivitetty

Koronavirustilanteen vuoksi pyrimme välttämään perinteisiä lähikontaktitapaamisia. Sen sijaan teidät jäsenyrittäjät on kutsuttu etäyhteydellä järjestettäviin Teams-tapaamisiin.

Tapaamisissa Satu Grekin tutustuu toimialaanne ja kuulisi mielellään miten teillä menee. Voitte myös kertoa mielipiteenne, mihin Kuntoutusyrittäjien pitäisi panostaa.

Tapaamiset alkavat jäsenmäärältään pienimmistä kuntoutustoimialoista.

Aikataulu on:

Ravitsemusterapia 26.10. klo 9 – 10

Puheterapia to 26.11. klo 9 -10

Toimintaterapia ke 2.12 klo 9 – 10

Fysioterapia 1. tapaaminen ma 14.12. klo 9 – 10

Fysioterapia 2. tapaaminen ti 7.1. klo 9 – 10

Fysioterapia-jäsentapaamisen sisältö on samanlainen sekä joulu- että tammikuun toteutuksessa.

Musiikkiterapia- ja psykoterapeuttien tapaamisia viritellään uudestaan keväälle 2021.

Ilmoita kiinnostuksesi tästä, niin saat Kuntoutusyrittäjistä Teams-kutsun sähköpostiisi. Teams-kutsun hyväksyminen tulkitaan ilmoittautumiseksi. Teams-palaverista on mahdollista poistua ja liittyä kesken.

Alkuvuodesta vastaavat Teams-tapahtumat on tarkoitus toteuttaa jäsenhankintatarkoituksessa myös yrityksiin, jotka eivät vielä ole jäseniä.

Ilmoittautuminen tästä