19 tammikuun, 2022 |

Jäsenwebinaari ke 9.2. klo 9 – 10. Aihe: Asiakastietolain mukainen uusi tietoturvasuunnitelma

Kaupallinen yhteistyö

Diarium, Navisec Health ja Kuntoutusyrittäjät järjestävät yhteistyössä Asiakastietolaki -webinaarin, jossa Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen vastaa osallistujien kysymyksiin liittyen uuteen asiakastietolakiin. Voitte laittaa ilmoittautumisen yhteydessä aiheeseen liittyviä kysymyksiä – vastaamme niihin webinaarissa!

Asiakastietolaki on ollut voimassa marraskuun 2021 alussa. Se edellyttää tietoturvasuunnitelman laatimista kaikilta sote-palveluntuottajilta, myös Kuntoutusyrittäjien jäseniltä. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL on joulukuun lopussa julkaissut mallin tietoturvasuunnitelman laatimista helpottamaan.

Tässä jäsenwebinaarissa puramme mallia selkokieliseksi, eli tarkoitus on helpottaa suunnitelman tekoa. Webinaarissa käydään läpi:

• Mikä on tietoturvasuunnitelma? Miten se eroaa tietosuojan ja tietoturvan omavalvontasuunnitelmasta
  • Mikä lainsäädäntö tulee huomioitavaksi (asiakastietolaki, THL:n määräykset)?
  • Kuntoutusyrittäjien uuden tietoturvasuunnitelman mallin käyttöönotto ja täyttäminen
  • Tietosuojavaltuutetun toimiston julkaiseman vaikutustenarvioinnin malli, jos aikaa jää

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Yhteistyössä