26 marraskuun, 2020 |

Jäsenwebinaari kilpailukielloista to 17.12. klo 9 -10

Kilpailukielto – laillinen vai pätemätön sopimusehto?

Kilpailukieltosopimus on yleinen ja houkutteleva käytäntö työsopimuksissa, alihankintasopimuksissa sekä yrityskauapn eri vaiheissa. Sopimisvapautta rajoittaa kuitenkin monenlainen sääntely.

Tässä jäsenwebinaarissa Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen kertoo lain ja oikeuskäytännön reunaehdot kilpailukielloille. Läpi käydään myös eduskunnan käsittelyssä parhaillaan olevan lakimuutoksen vaikutukset kilpailukieltoihin työsuhteessa.

Lämpimästi tervetuloa! Webinaarin suora linkki (vain jäsenille) löytyy täältä. Tämän webinaarin takia kannattaa jo liittyä! Jos liittyn jäseneksi nyt, saat loppuvuoden 2020 kaupan päälle.

Edeltävänä päivänä 16.12. linkki tuodaan myös Kuntoutusyrittäjät-forum -Facebook-ryhmän, joka on jäsenten oma.