11 elokuun, 2022 |

Jäsenwebinaari: Navisec Health -asiakasportaali kuntoutusyrittäjän työkaluna 7.9.2022 klo 9-10

Kaupallinen yhteistyö

Tule tutustumaan kehittyvään asiakasportaaliin!

Kuntoutusyrittäjät ja Navisec Health järjestävät ke 7.9.2022 klo 9-10 webinaarin Navisec Health -asiakasportaalista.

Asiakasportaali tarjoaa terveydenhuollon ammattilaiselle tietoturvallisen alustan tiiviiseen yhteydenpitoon asiakkaan kanssa sekä mahdollisuuden jakaa asiakkaalle monipuolisia interaktiivisia materiaaleja ja kuntoutussisältöjä.

Navisec Health on asiakasportaali, joka kokoaa asiakkaalle yhteen kaiken oleellisen sisällön hänen terveydenhuollon palveluunsa liittyen: ajanvaraukset, tietoturvallisen yhteydenpidon, sähköiset lomakkeet, harjoitukset ja muun hoitoon liittyvän materiaalin. Asiakas voi tutustua sisältöihin silloin kun se hänelle parhaiten sopii ja ottaa myös yhteyttä ammattilaiseensa palvelun kautta.

Webinaarissa keskustellaan asiakasportaalin käytöstä ja hyödyistä ja esitellään Navisec Health -palvelua. Tule mukaan kuulemaan asiakasportaalin hyödyistä ja tutustumaan Navisec Healthiin!

Webinaari järjestetään Teams-alustalla, ja se myös tallennetaan.

Ilmoittaudu mukaan tästä.