9 maaliskuun, 2021 |

Jäsenwebinaari: Turvallisuuskoulutusta uhkatilanteiden kohtaamiseen ja välttämiseen ke 31.3. klo 9 – 10

Koulutusta väkivallan uhan ja vaarantilanteiden varalle – jäsenwebinaari kuntoutusyrittäjille

Sisältö:

– Webinaari antaa työkaluja yksin toimiville kuntoutuksen ammattilaisille

– Webinaarissa keskitytään kotikäynnin turvallisuuteen konkreettisin esimerkein ja kerrotaan esimerkkejä käytännön harjoitteista.

– Avekki-toimintatapamalli, ennaltaehkäisy ja ennakointi sekä tilanteen hallinta.

Jotta koulutuksesta olisi mahdollisimman paljon hyötyä kuntoutusyrittäjille, kannustamme vastaamaan tuvallisuuskyselyymme klikkaamalla tästä

Ilmoittautuminen webinaariin tehdään vastaamalla yllä linkatun kyselyn viimeiseen kysymykseen. Jos olet jo vastannut kyselyyn, lähetä vastaus vain viimeiseen ilmoittautumiskohtaan. Ilmoittautumisesta ei valitettavasti tule vahvistusta sähköpostiisi. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen, joka on katsottavissa viikon ajan koulutuksen päättymisestä.

Kouluttaja:

Raimo Lappalainen, Avekki- ja kinestetiikkakouluttaja, fysioterapeutti. Raimolla on yli 20 vuoden kokemus turvallisuuskoulutusten pitämisestä hyvin monipuolisesti sosiaali- ja terveydenhuolto alan ammattilaisille. Esim. erityislasten, autisminkirjon, kehitysvammaisten, liikuntarajoitteisten, muistisairaiden sekä mielenterveyskuntoutujien parissa työskenteleville. Raimo on kouluttanut myös erityislasten vanhempia sekä omaishoitajia. Hänen yrityksensä on Fi-turvallisuuskoulutus Oy.