13 toukokuun, 2024 |

Jäsenyrittäjä, kerro somessa työstäsi nuorten parissa Kuntoutusviikolla 3.-9.6.!

Valtakunnallista Kuntoutusviikkoa vietetään 3.-9.6.2024, ja sen teemana on tänä vuonna nuoret ja nuorten kuntoutus. Kuntoutusyrittäjät osallistuu tänä vuonna Kuntoutusviikkoon jakamalla sosiaalisen median kanavissaan (Instagram, Facebook, LinkedIn) esimerkkejä jäsenyritysten työstä nuorten parissa. Jäsenyritykset voivat jakaa asiakastarinoita tai kertoa esimerkkejä siitä, millaista kuntoutusta nuorten parissa tehdään.

Voit ilmoittaa postauksestasi tägäämällä Kuntoutusyrittäjät siihen. Tilit ovat Facebookissa @Kuntoutusyrittäjät, Instagramissa @kuntoutusyrittajat ja LinkedInissä @Suomen Kuntoutusyrittäjät ry. Linkkejä postauksiin voi myös laittaa viestillä ja sähköpostilla Oilille (050 492 2495, oili.paaskoski@kuntoutusyrittajat.fi).

Voit halutessasi käyttää Kuntoutussäätiön sivuilta  löytyviä valmiita Kuntoutusviikon Canva-pohjia ja logoja, mutta se ei ole missään nimessä pakollista: tärkeintä, että viesti tulee esille! (Tiedoksi: Canva-koulutusta on jäsenistölle tulossa lähiaikoina.) Myös hashtagia #Kuntoutusviikko voi käyttää.

Kuntoutusviikko on kampanja, jonka aikana Kuntoutusverkosto (KUVE) jakaa tutkittua tietoa ja kokemuksia kuntoutuksesta sosiaalisessa mediassa joka päivä. Kampanja on järjestetty vuodesta 2022. Viikon aikana järjestetään myös Kuntoutussäätiön organisoimat Kuntoutuspäivät Helsingissä 6.-7.6.2024.