10 joulukuun, 2019 |

Jonottamatta palveluihin -seminaari 7.2.2020

Jonottamatta palveluihin -seminaari 7.2.2020 klo 12-16 Kansallismuseon auditoriossa (Mannerheimintie 34, Helsinki)

Tämä tilaisuus on juuri sinulle, sosiaali- ja terveydenhoitoalalla tai sitä lähellä toimiva yrittäjä tai vaikuttaja! Kuntoutusyrittäjät järjestää seminaarin yhdessä Suomen Yrittäjien, Lääkäripalveluyritysten, Suomen kunto- ja terveysliikuntakeskusten ja Näkemisen ja silmänterveyden toimialan kanssa.

Peruspalveluministeri Krista Kiuru kertoo hallituksen sote-suunnitelmista, ja yrittäjillä on mahdollisuus esittää ministerille kysymyksiä.

OHJELMASSA

Yrittäjien sote
puheenjohtaja Jyrki Mäkynen Suomen Yrittäjät

Kotimaisia kasvollisia pk-yrittäjiä
toimitusjohtaja Anna Nurmi-Lehto, Medirex Oy, toimitusjohtaja Mikko Mustala, Pihjalalinna Liikuntakeskukset Oy

Onko neutraali kilpailu sotessa utopiaa?
HTT, kaupunginjohtaja Mats Brandt, Uusikaarlepyy

Ohjelma täydentyy myöhemmin. Ilmoittautuessasi voit ehdottaa kysymystä ministerille.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen