10 toukokuun, 2021 |

Kelan ryhmäterapiahankintojen yhteiswebinaari Kuntoutusyrittäjien jäsenille pe 21.5. klo 9 – 10

Kelan ryhmäterapioiden kilpailutukset käynnissä nyt!

Kuntoutusyrittäjät järjestää jäsenwebinaarin Kelan ryhmäterapiahankintoihin liittyen. Analysoimme hankintailmoitukset, ja webinaariin osallistuttuasi osaat jättää paremman tarjouksen!

Aika: Pe 21.5. klo 9 -10

Uudet, nyt kilpailutettavat sopimukset ryhmäterapioista alkavat 1.1.2022

Kelan 5.5.2021 julkaisemat kilpailutukset koskevat ainakin seuraavia toimialoja.

• Ryhmäpuheterapiat
  • Ryhmätoimintaterapiat
  • Ryhmäallasterapiat
  • Ryhmämusiikkiterapiat
  • Ryhmäfysioterapiat
  • Ryhmämuotoinen neuropsykologinen kuntoutus
  • Ryhmäpsykoterapia

Hankinnat on kilpailutettu alueittain ja ryhmittäin siten, että kutakin ryhmää varten hankitaan erikseen lasten ja nuorten palveluita varten sekä aikuisten palveluita varten.

Tarjousten jättämisen määräaika on 5.8.2021. Kysymysten jättäminen on mahdollista 24.5. saakka. Eri terapiahankinnoilla voi olla eri kysymysten jättöajat.

Ilmoittaudu tästä!

Etkö pääse kuulolle? Ei haittaa: Ilmoittaudu silti, niin saat tapahtumalinkin. Sama linkki toimii myös tallenteena.

Etkö löydä linkkiä? Se on jäsensivuilla täällä

Kelan tiedote hankinnasta 5.5.2021