11 tammikuun, 2022 |

Kiitos jäsenkyselyyn vastaamisesta! Arvoimme vastanneiden kesken ilmaisen koulutuspäivän

Virkkalan Fysioterapia palkittiin koulutuspäivällä jäsenkyselyyn vastaamisesta

Haluamme jatkuvasti tietää, miten Kuntoutusyrittäjillä arjessaan menee. Yksi keino kerätä tietoa on vuosittainen jäsenkysely. Kiitos kaikille vastanneille – tuloksia analysoidaan parhaillaan. Tulokset puretaan Yrittäjäkiertueella viidellä alueella ja etänä keväällä 2022.

Palkinnoksi jäsenkyselyyn vastaamisesta lupasimme yhden maksuttoman koulutuspäivän Suomen Kuntoutuskouluttajien koulutuksiin! Palkinto on arvottu. Onnetar suosi Jouko Urholaa Virkkalan Fysioterapia Ky:stä. Jouko liitti Virkkalan Fysioterapian jäseneksemme jo vuonna 1983. Soitimme Joukolle onnitellaksemme voittajaa:

Jouko kertoi, että Virkkalan Fysioterapialle kuuluu hyvää. Tytär Mari Urhola on juuri vuodenvaihteessa ottanut vetovastuun yrityksestä, ja Jouko harjoittelee asiakastyöstä erossa pysymistä. Sukupolvenvaihdos on edennyt siis suunnitellusti.

– Kuntoutuskouluttajien koulutuksissa olemme käyneet aika paljon, Jouko kertoo. Ne ovat oikein hyviä ja hyödyllisiä. Tämä etu menee ehdottomasti käyttöön yrityksessä, hän jatkaa.

Jäsenyys Kuntoutusyrittäjissä on ollut Joukon mielestä myös hyödyksi.
– Nopea tieto, mikä Kuntoutusyrittäjistä on tullut, on auttanut kovasti, suosittelee Jouko.

Mari Urhola on tarttunut Virkkalan Fysioterapian ruoriin täyttä tarmoa ja kiitollisuutta.
– On kunnia jatkaa isäni kädenjälkeä. Olen kiitollinen, että isä tulee pysymään mentorinani tulevaisuudessa.

Mari kiittelee myös Kuntoutuskouluttajien erittäin hyvää koulutustarjontaa, sekä Kuntoutusyrittäjiä informaatiosta kuntoutusalalla, varsinkin Kelan osalta.

Kuntoutusyrittäjät toivottaa menestyksekästä ja opintäyteistä vuotta Virkkalan Fysioterapialle, ja antoisia eläkepäiviä Joukolle!

Ps. Muistutamme, että jäsenetuna Kuntoutusyrittäjien jäsenet saavat nauttia osallistumisesta Kuntoutuskouluttajien koulutuksiin huomattavasti edullisemmin.