8 heinäkuun, 2019 |

Kokousta kaikessa Rauhassa Saimaan rannalla

Kaupallinen yhteistyö

Holiday Club -kylpylähotellit ovat tasokkaita täyden palvelun kokous- ja juhlapaikkoja, joista saat kaiken kokoustiloista ruokailuun ja majoitukseen, oheisohjelmista upeisiin aterioihin. Kokoustiloista suurin on jopa yli 2 000 henkeä vetävä muuntautuva Saimaan Arena. Lisäksi tarjolla on huoneita tehotyöskentelyyn ja pienemmille ryhmille. Holiday Club kohteet sijaitsevat Turun Caribiassa, Saimaalla, Tampereen Kylpylässä, Vuokatin Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa, Saariselällä ja Sallassa.

Esittelyssä:

Holiday Club Saimaa: Uudet, raikkaat ideat

Lappeenrannan Rauhassa, Saimaan rannalla sijaitseva ainutlaatuinen hotelli- ja kylpyläkokonaisuus palvelee sekä yritysvieraita että lomailijoita. Holiday Club Saimaa on toteutettu uusin, raikkain ideoin ja palveluja suunniteltaessa on ajateltu erityisesti tapahtumien ja tapaamisten järjestäjää. Kokoustilojen monimuotoisuus antaa kokousten ja tapahtumien järjestäjälle valinnanvaraa. Tarvitsetko toimivia kokoushuoneita pienryhmille, suurta tilaa luentoja varten – vai valloitatko koko Holiday Club Arenan?

Holiday Club on Kuntoutusyrittäjien Kuukauden kumppani.

Tiesitkö että:

• Tämän vuoden Kuntoutusyrittäjä 2019 -päivät järjestetään Holiday Club Saimaan Kylpylässä 19.-21.9.2019 (to-la).
  • Kuntoutusyrittäjä 2019 on tarkoitettu kaikille kuntoutusalan yrittäjille ja ammatinharjoittajille sekä yritysten liiketoiminnasta vastaaville.
  • Päiville osallistuminen ei edellytä Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenyyttä.
  • Lue lisää Kuntoutuskouluttajien sivuilta tästä