11 lokakuun, 2019 |

Kuntoutusyrittäjäillat tulevat eri puolille Suomea!

Tervetuloa Kuntoutusyrittäjäiltoihin eri puolilla Suomea!

Järjestämme maksuttomat Kuntoutusyrittäjäillat Joensuussa, Helsingissä ja Oulussa tänä syksynä. Ensi keväänä Kuntoutusyrittäjäillat järjestetään Turussa, Seinäjoella, Jyväskylässä ja Tampereella. Tervetuloa mukaan!

Kuntoutusyrittäjäilloissa pureudutaan kuntoutusalan ajankohtaisiin asioihin. Keskustelemme esimerkiksi Kela-asioista, terveydenhuollon arvonlisäverotuksesta, sote-uudistuksesta ja Potilastiedon arkistoon (Kantaan) liittymisestä.

Kaikki tilaisuudet järjestetään kello 16-18, kahvia on tarjolla kello 15.30 alkaen. Illat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille! Ilmoittaudu mukaan tästä!

Katso lähin Kuntoutusyrittäjäiltasi täältä:

to 24.10.2019 Joensuu, Holiday Linnunlahti (Linnunlahdentie 1, Joensuu)

ti 19.11.2019 Helsinki, Kuntoutuskouluttajien koulutustila (Nuijamiestentie 5 C, katutaso, Helsinki)

ma 2.12.2019 Oulu, Break Sokos Hotel Eden (Holstinsalmentie 29, Oulu)

ke 29.1.2020 Turku Holiday Club Caribia (Kongressikuja 1, Turku)

ke 12.2.2020 Seinäjoki, Hotel Sorsanpesä (Törnäväntie 27, Seinäjoki)

ke 4.3.2020 Jyväskylä, Original Sokos Hotel Alexandra (Hannikaisenkatu 35, Jyväskylä)

to 5.3.2020 Tampere, Holiday Club Tampereen Kylpylä (Lapinniemenranta 12, Tampere)

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Ilmoittautuminen sulkeutuu viisi päivää ennen tilaisuutta. Pidätämme oikeuden muutoksiin. Tarvittaessa muutoksista ilmoitetaan erikseen.