29 elokuun, 2022 |

Kuntoutusyrittäjän liiketoiminta ’23 – koulutuspäivillä tehostartti ensi vuoteen!

Tervetuloa kuntoutusalan yrittäjille suunnattuun tapahtumaan!

Kuntoutusyrittäjän liiketoiminta ’23 -koulutuspäivillä varaudut tehokkaimmin ensi vuoden suunnitteluun – uusi yritysten toimintakausi tulee nopeammin kuin arvaatkaan.

Tule kuulemaan ajankohtaisimmat asiat mm. palveluiden tuotteistamisesta ja hinnoittelusta, hakemaan uutta innostusta terapiapalveluiden myyntiin asiakkaille sekä varmistamaan, että tunnet yrityksesi tunnusluvut ja taloudelliset riskit. Luvassa myös virkistävää verkostoitumista.

Tapahtuma järjestetään 24.-25.11.2022 Bio Rex Triplassa, Helsingin Pasilassa (kauppakeskus Mall of Tripla, Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki).

Early bird -hinta 245 € on voimassa lokakuun alkuun saakka – ostathan siis lippusi nyt!

Ilmoittaudu mukaan tästä

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Suomen Yrittäjien kanssa.

Torstai 24.11.

10.00 Kuntoutusyrittäjien vuosikokous (lisätietoa myöhemmin)
12.00 Lounas tarjolla ja rekisteröinti avoinna
13.45 Tervetuloa tapahtumaan!