30 lokakuun, 2020 |

Kuntoutusyrittäjät ja etäkuntoutuspalvelu Navisec Health yhteistyöhön

Kaupallinen yhteistyö

Kuntoutusyrittäjien jäsenenä saat Navisec Health -etäkuntoutuspalvelun käyttöön 50 euron aloitusmaksulla (etusi on vähintään 50%). Etukoodisi löydät jäsensivultamme.

– Jäsenkyselymme mukaan 70 % kuntoutusyrityksistä tarjoaa etäkuntoutusta, sanoo toiminnanjohtaja Satu Grekin. Etäkuntoutus sopii eri tavoin eri terapiamuotoihin. Asiakkaan kannalta parasta on käyttää ammattimaisia palveluita etäkuntoutuksessa.

Kuntoutusyrittäjien jäsenkysely toteutettiin syyskuussa 2020. Lue lisää etäkuntoutuksesta Navisec Healthin blogissa.

Navisec Health on Kelan suosittelema etäkuntoutusalusta kuntoutuksen ammattilaisille. Palvelun avulla voit kätevästi viestiä asiakkaiden kanssa suojatulla yhteydellä.

Voit toteuttaa reaaliaikaista ja ajasta riippumatonta etäkuntoutusta hyödyntämällä viestejä, lomakkeita, videopuheluita, verkkokursseja ja harjoitteita. Navisec Health myös mahdollistaa asiakkaiden osallistamisen kuntoutukseen erilaisten tehtävien ja harjoitusten avulla.

Navisec Healthia käyttävät kaiken kokoiset kuntoutusalan yritykset ympäri Suomea.

Asiakkaamme Kylpylähotelli Kunnonpaikan kuntoutuksen ammattilaiset kommentoivat tyytyväisenä ohjelmaa;

– Parasta Navisec Healthissa on helppokäyttöisyys ja selkeys. Olemme saaneet myös asiakkailta positiivista palautetta näistä asioista, kommentoi fysioterapeutti Outi Luostarinen.

– Valitsimme Navisec Healthin, koska sen käyttöönottaminen oli todella vaivatonta ja hinta oli hyvä. Saimme ohjelman käyttöön oikeastaan samana päivänä kuin teimme hankintapäätöksen, kertoi Kunnonpaikan hankepäällikkö Krista Saha

Katso video Kunnonpaikan kokemuksista Navisec Healthista täältä.