10 tammikuun, 2024 |

Kuntoutusyrittäjät vaikuttaa fysioterapiayritysten tilanteen helpottamiseksi – vastaa pulssikyselyyn ja tule virtuaaliaamukahveille!

Kuntoutusyrittäjät aloittaa eri terapia-alojen etujen edistämistyön vuonna 2024 pulssikyselyin ja yrittäjäaamukahvein! Ensimmäisenä on vuorossa fysioterapia.

Moni fysioterapiaa tarjoava yritys on ollut vuoden 2023 ajan äärimmäisen haastavassa tilanteessa tai jopa ahtaalla, kun hyvinvointialueet ovat vähentäneet ostopalveluita ja fysioterapian sairausvakuutuskorvaukset on lakkautettu. Kuntoutusyrittäjät tekee nyt ja tulevaisuudessa järjestelmällistä vaikuttamista ft-yritysten tilanteeseen liittyen mm. hyvinvointialueiden, sosiaaliturvaministerin, STM:n ja median suuntaan. Tätä varten haluamme kuulla fysioterapiaa tarjoavia jäsenyrittäjiämme kattavasti.

Jos olet Kuntoutusyrittäjien jäsen ja tarjoat fysioterapiaa, vastaathan pulssikyselyymme hyvinvointialueisiin ja sairausvakuutuskorvauksiin liittyen. Kyselyyn vastataan anonyymisti ja siihen vastaaminen vie vain muutaman minuutin.

Vastaa kyselyyn

Järjestämme myös fysioterapiayrittäjien virtuaaliset aamukahvit Teamsissa torstaina 8.2. klo 8-9. Aamukahveilla kuullaan yrittäjien näkemyksiä tämänhetkisestä tilanteesta, kerrotaan Kuntoutusyrittäjien toimenpiteistä vaikuttamisen suhteen ja jaetaan vertaistukea. Aamukahvien ohjelman vetää Kuntoutusyrittäjien toimisto: toiminnanjohtaja Anna Nurmi-Lehto, juristi Juhani Saarinen ja koordinaattori Oili Paaskoski.

Ilmoittautuminen päättyy 7.2. klo 10.

Ilmoittaudu aamukahveille tästä