12 kesäkuun, 2023 |

Kuntoutusyrittäjät vaikuttaa suoraan kansanedustajiin – Suomen Yrittäjien nimikkoyrittäjinä myös jäseniä

Suomen Yrittäjien nimikkoyrittäjiksi on nimetty myös Kuntoutusyrittäjien jäseniä. Konsepti toimii niin, että jokaiselle kansanedustajalle nimetään omasta vaalipiiristä nimikkoyrittäjä, joka auttaa, kun kansanedustaja tarvitsee tietoa yrittäjyydestä.

Suomen Yrittäjien ja sen aluejärjestöjen nimikkoyrittäjyyskonsepti tarjoaa kansanedustajalle luontevan yhteyden yrittäjän arkeen. Yrittäjä saa puolestaan ajantasaista tietoa yrittäjiä koskevasta päätöksenteosta. Yhteydenpidon on tarkoitus kestää koko vaalikauden.

Kuntoutusyrittäjien jäsenistöstä mukaan on nimetty seuraavat henkilöt.

Uusimaa
Leena Alajoki-Nyholm (Toimintaterapeutti Tmi Leena Alajoki-Nyholm) – kansanedustaja Saara Hyrkkö (vihr)
Mervi Inki-Virta (Tmi Mervi-Inki Virta puheterapiapalvelut) – kansanedustaja Inka Hopsu (vihr)
Marika Uimonen (Pro Neuron Oy) – kansanedustaja Maria Guzenina (SDP)

Helsinki
Johannes Hesso (Innosta terveysliikuntapalvelut) – kansanedustaja Elisa Gebhard (SDP)

Kaakkois-Suomi
Maarit Eskola-Heikkinen (Fysio-Eskola Oy) – kansanedustaja Hanna Holopainen (vihr)
Mirja Anunti-Virta (TerapiaSaimaa Oy) – kansanedustaja Oskari Valtola (kok)

Oulu-Kainuu
Seppo Pekkala (Alarmi Stables Oy) – kansanedustaja Jenna Simula (ps)

Onko sinulla terveisiä kansanedustajille? Heihin voi olla suoraan yhteydessä! Kansanedustajilla on avustajat, joiden tehtävinä on vastaanottaa äänestäjien kuten kuntoutusyrittäjien viestejä. Otathan siis yhteyttä mieluummin suoraan kansanedustajaan, kuin nimikkoyrittäjään.