14 lokakuun, 2020 |

Kuntoutusyrittäjien vuosikokous 5.11.2020 – Ilmoittaudu etäosallistujaksi tai paikan päälle!

Kuntoutusyrittäjien vuosikokous pidetään torstaina 5.11. klo 13:30 alkaen etäyhteydellä sekä paikan päällä Hotelli Haagassa Helsingissä.

Etäosallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Paikan päällä voi osallistua myös ilmoittautumatta, mutta ilmoittautuminen auttaa meitä valmistautumisessa. Valtakirjalla edustaminen on mahdollista vain paikan päällä.

Tarjoamme paikan päällä kasvomaskeja ja huolehdimme hygieniasta.

Vaaleissa etä-äänestäminen tapahtuu sähköpostiviestillä, joka tulostetaan vaalilipukkeeksi ääntenlaskijoiden avuksi ja äänten todentamiseksi. Huomioithan tämän miettiessäsi sitä, osallistutko kokoukseen etänä vai paikan päällä.

Kumppaninamme vuosikokouksessa on Fennia.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen TÄSTÄ.

Jos tunnuksesi jäsensivuille puuttuu, laita viestiä info@kuntoutusyrittajat.fi

Vuosikokousmateriaalit jäsensivuillamme TÄSSÄ

Tarjoamme vuosikokoukseen osallistuneelle jäsenelle osallistumisetuna 60 € alennuksen valitsemastaan Suomen Kuntoutuskouluttajien koulutuksesta. Etu on yrityskohtainen, eli kokousosallistujan ja koulutusosallistujan ei tarvitse olla sama henkilö. Normaali koulutuspäivän hinta on noin 200-250 € + alv.  Vuosikokousalennus on voimassa 30.6.2021 saakka pidettäviin koulutuksiin.

Vuosikokouksen jälkeen noin klo 15:15-16:45 järjestetään ajankohtaisseminaari. Se on tarkoitus tallentaa katsottavaksi myös myöhemmin.

Seminaarin ohjelma:

Juontaja Satu Grekin. Kunniavieraat:

• Atte Rytkönen, Suomen Yrittäjät
  • Juhani Saarinen, Kuntoutusyrittäjät / Asianajotoimisto Ismo Saarinen ky
  • Elina Rasa, Fennia

Sisällöt:

1. Toiminnanjohtajan alkusanat Kuntoutusyrittäjien vuoteen 2021, Satu Grekin
  2. Työntekijän poissaolot työstä tai asiakastyöstä taututilanteeseen liittyen -keskustelu, Atte Rytkönen ja Juhani Saarinen
  3. Lakimiehen ajankohtaiskatsaus mm. tietosuoja, Juhani Saarinen
  4. Asiakaskokemus – mistä se muodostuu ja miten se vaikuttaa yritystoimintaan? Elina Rasa, Fennia

Kysymykset ja kommentit ovat tervetulleita koko seminaarin ajan!