24 lokakuun, 2022 |

Kuntoutusyrittäjien vuosikokouspäivä to 24.11. – Tule vaikuttamaan, oppimaan ja kehittymään!

Kuntoutusyrittäjien vuosikokouspäivä kerää jäsenyrittäjämme yhteen vaikuttamaan, oppimaan ja kehittymään – tervetuloa Helsinkiin 24.11.2022! Tapahtuma on jäsenillemme maksuton, ja päättää Kuntoutusyrittäjien 50-vuotisjuhlavuoden.

On jälleen aika linjata järjestömme toimintaa 2023

Kuntoutusyrittäjien vuosikokous järjestetään Helsingissä, Suomen Kuntoutuskouluttajien tiloissa (Nuijamiestentie 5 C, 00400 Helsinki) torstaina 24.11.2022. Vuosikokouksen puheenjohtajana toimii fysioterapeutti, kansanedustaja Noora Koponen (Vihr.). Kokouksessa päätetään Kuntoutusyrittäjien hallituskokoonpanosta ensi vuodelle, valitaan uusi varapuheenjohtaja sekä käsitellään talousarvio ja toimintasuunnitelma. Äänivaltaa käyttävät yhdistyksen varsinaiset jäsenet.

Iltapäivällä ohjelmassa on laadukasta koulutusta myynnistä ja markkinoinnista myyntikuiskaaja Pasi Raution johdolla, pääyhteistyökumppanimme Yrittäjäkassan puheenvuoro sekä Kelan laatuyksikön koulutus Kelan auditoinnista. Lisäksi luvassa on katsaus ajankohtaisiin lakiasioihimme ja mahdollisuus jututtaa Yrittäjäkassan asiantuntijoita. Tätä ei siis kannata jättää väliin!

Päivään voi osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Paikan päälle ilmoittautuneille annamme kuitenkin lahjan, joten kannattaa saapua Helsinkiin nauttimaan samalla muiden kuntoutusyrittäjien seurasta!

Ilmoittaudu päivään tästä

9.00 alkaen ilmoittautuminen vuosikokoukseen, kahvi

10.00 Kuntoutusyrittäjien vuosikokous (Vuosikokousmateriaalit jäsensivuilla täällä)
12.00 Lounastauko (omakustanteinen lounas: ravintola Kuutio, Nuijamiestentie 3)

13.00 Mitä sinun tulisi tietää yrittäjän työttömyysturvasta?
Teemu Ariluoma, työttömyysturva-asiantuntija, Yrittäjäkassa

13.20 Kuntoutusyrittäjän ajankohtaiset lakiasiat
Juhani Saarinen, lakimies, Kuntoutusyrittäjät

14.15 Yrittäjän pyhä kolminaisuus – hinnoittelu, tuotteistus ja myynti
Pasi Rautio, myyntikuiskaaja, Oy TuloksenTuplausToimisto Ab

15.45 Kahvitauko

16.00 Vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen ja avoterapioiden palveluntuottajien auditointi
Sari Pitkämäki, laaturyhmän päällikkö, Kela
Ville Viisanen, tarkastaja, Kela

17.00 Tapahtuma päättyy

Majoitus

Omakustanteiseen majoitukseen 23.-24.11. tarjoushinnoilla on varattu 2 vaihtoehtoa:

1. Solo Sokos Hotel Helsingissä, Kluuvikatu 8, (alekoodi: ”VUOSIKOKOUS”)

1 hh 140 €

2 hh 160 €

2. Hotelli Haagassa, Nuijamiestentie 10. Jos varaat suoraan hotellista, mainitse varauksen yhteydessä, että olet tulossa Suomen Kuntoutusyrittäjien tapahtumaan.

1hh 108 €
2hh 124 €

Varaathan majoituksesi suoraan Hotelli Haagasta ”varaus”-kohdasta, Mainitse varauksen yhteydessä, että olet tulossa Suomen Kuntoutusyrittäjien tapahtumaan.

Varaa majoituksesi viimeistään su 6.11.

Tervetuloa!

Yhteistyössä