7 maaliskuun, 2022 |

Lakineuvonnan UKK: Kela edition -videosarja vastaa Kelan kilpailutusta koskeviin kysymyksiin!

Kela on avannut helmikuussa vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen yksilöterapioiden kilpailutuksen kaikissa vakuutuspiireissään.

Kuntoutusyrittäjät on koonnut kattavan tietopaketin kilpailutuksesta verkkosivuilleen. Seuraavista materiaaleista saat apua tarjouksen jättämiseen:

Kelan kilpailutusta koskevat webinaaritallenteet ovat katsottavissa Kuntoutusyrittäjien jäsenille jäsensivuilla.

Lakineuvonnan UKK -sarja käsittelee tässä kuussa Kelan kilpailutuksen usein kysyttyjä kysymyksiä. Videot on julkaistu Kuntoutusyrittäjien Youtube-kanavalla, ja linkit löydät alta.

Kuntoutusyrittäjät muistuttaa myös, että mikäli aiot jättää tarjouksen kilpailutukseen, kannattaa seurata suoraan Kelan tiedotusta aiheesta. Tiedotteita on julkaistu Hanki-palvelussa viimeksi 4.3.2022 ja 24.2.2022.