3 marraskuun, 2021 |

LymphaTouchin talvikampanja Kuntoutusyrittäjäpäivillä: Valmistaudu talven hoitoihin!

Kaupallinen yhteistyö

VALMISTAUDU TALVEN TULEVIIN HOITOIHIN!

LymphaTouch® on CE-hyväksytty lääkinnällinen hoitolaite terveydenhoitoalan ammattilaisille ja talvitarjouksena tarjoamme nyt LymphaTouch®-laitepaketin -15 % alennuksella suositushinnasta. Tilaa nyt ja maksa tammikuussa 2022.*

Hyödynnä myös Kuntoutusyrittäjien jäsentarjouksesi kampanjan yhteydessä. Jäsenet saavat 5 %:n alennuksen laitteen hankintahinnasta esittämällä koodin. Tarkemmat tiedot ja ohjeistus etuun jäsenintran Jäsenedut-sivulla.

Ota yhteyttä ja sovi aika esittelylle! LymphaTouchin löydät myös Kuntoutusyrittäjäpäivien messuosastolta.

* Tarjous on voimassa 1.11-31.12.2021 välisenä aikana. Toimitus- ja käsittelykulut eivät sisälly hintaan.

Yhteystiedot:

Olari Retsä