30 elokuun, 2022 |

Mikä sieltä tulee? Sieltä tulee Kelan hankintapäätös! – Ilmoittaudu webinaariin 9.9. klo 9

Jännittääkö miten Kelan kanssa käy? Voiko vielä tehdä mitään parannellakseen asemiaan? Löysin vasta nyt sopivan terapeutin, vieläkö ehtii tehdä asialle jotakin? En löydä sopivaa terapeuttia jonka ilmoitin tarjouksella, mitä nyt teen?

Kelan hankintapäätökset väijyvät ovella ja tulevat Kelan tiedotteen mukaan tarjouksen tehneille syyskuun aikana. Syyskuun toisessa jäsenwebinaarissa Kuntoutusyrittäjien lakimies Juhani Saarinen käy läpi Kelan hankintapäätöksiin liittyviä yleisimpiä kysymyksiä. Voit myös jättää oman kysymyksesi ilmoittautumisen yhteydessä!

Ilmoittaudu mukaan täällä!

Webinaari on Kuntoutusyrittäjien jäsenille, ja siitä tehdään tallenne osallistujien käyttöön. Tallenne lähetetään ilmoittautuneille, ja se tulee katsottavaksi myös Kuntoutusyrittäjien jäsensivuille.