5 heinäkuun, 2021 |

”Olen yrittäjä” -podcast kertoo mielenkiintoisten yrittäjien monimuotoisia tarinoita

Kaupallinen yhteistyö

Tulevaisuudessa yhä useampi suomalainen on yrittäjä, kevytyrittäjä tai sekä yrittäjä että palkansaaja. Tätä työn tekemisen murrosta ja yrittämisen monimuotoisuutta käsitellään Mikko Leppilammen isännöimässä Olen yrittäjä -podcastissa, jossa vierailee julkisuudesta tunnettuja yrittäjiä.

Tulevaisuudessa yhä useampi suomalainen toimii yrittäjänä, kevytyrittäjänä tai sekä yrittäjänä että palkansaajana. Esimerkiksi kulttuurialan työntekijöistä jo huomattava osa on yrittäjiä (28 %), kun keskimääräinen luku muilla aloilla on 13 %.

Mikko Leppilampi isännöi Olen yrittäjä -podcast-sarjaa, jonka jokaiseen jaksoon saapuu vieraaksi tunnettuja suomalaisia henkilöitä. Suurin osa vieraista tunnetaan ensisijaisesti muuna kuin yrittäjänä, esimerkiksi kirjailijana, näyttelijänä, juontajana tai filosofina.

Fennia haluaa kannustaa yrittämiseen ja mahdollisuuksiin tarttumiseen sekä tuoda esiin yrittäjyyden monimuotoisuutta: ”Meille yrittäminen on enemmän kuin yrittäjyyttä, se on elämänasenne ja tapa ajatella. Kasvu, rohkeus ja mahdollisuuksiin tarttuminen on tärkeää meidän jokaisen henkilökohtaisen elämän lisäksi myös yhteiskunnan kehityksen kannalta.”

Podcastin vieraita ovat mm. Esa Saarinen, Maija Vilkkumaa, Max Seeck, Anna Puu, Antti Luusuaniemi ja Noora Fagerström.

Kuuntele podcast täällä

Muuta ajankohtaista luettavaa Fennian sisältöstudiossa