2 huhtikuun, 2024 |

Onko hyvinvointialueiden kuntoutushankintojen kanssa haasteita? Vastaa pulssikyselyyn ja tule hva-kuntoutuspalveluntuottajien virtuaaliaamukahveille!

Tuottaako yrityksesi hyvinvointialueelle kuntoutuspalveluita palvelusetelillä, suorahankinnalla tai kilpailutuksen kautta? Oletko kohdannut viime aikoina ongelmia asiakkaiden hakeutumisessa kuntoutukseen tai kuntoutuspäätösten tekemisessä? Vai pelaako kaikki kuin unelma?

Kuntoutusyrittäjät selvittää keväällä 2024 hyvinvointialueiden kuntoutusostojen tilaa. Tätä varten teetämme pulssikyselyn kaikille yrityksille, jotka tuottavat kuntoutuspalveluita hyvinvointialueilla. Kysely on anonyymi, ja siihen on aikaa vastata 14.4. saakka. Kyselyn vastauksia käytetään hyvinvointialueille suuntautuvan vaikuttamistyön pohjana. Kysely koskee kaikkia terapia-aloja: vastaathan siihen, jos yritykselläsi on sopimus hyvinvointialueen kanssa.

Vastaa kyselyyn tästä

Aiheen tiimoilta järjestämme myös virtuaaliaamukahvit torstaina 18.4. klo 8-9 Teamsin välityksellä. Aamukahveilla käydään läpi kyselyn tuloksia ja Kuntoutusyrittäjien hyvinvointialuevaikuttamisen toimenpiteitä, sekä kuullaan yrittäjien ajatuksia hyvinvointialueyhteistyöstä.

Ilmoittautuminen aamukahveille päättyy 17.4. klo 10.

Ilmoittaudu virtuaaliaamukahveille tästä