5 syyskuun, 2019 |

Onnea yrittäjä – tänään on sinun päiväsi!

Tänään on yrittäjänpäivä. Kuntoutusyrittäjien polttomoottorina toimii usein halu parantaa suomalaisten hyvinvointia ja käyttää omaa piin kovaa ammattitaitoaan toisten hyväksi. On intohimo tehdä asioita parhaalla ammattitaidolla, on ilo oppia uutta.

Jokainen yrittäjä valitsee itse avaimet omaan menestykseensä, mutta usein menestykseen liittyy yhdistelmä näistä kolmesta elementistä tavalla tai toisella.

Ensimmäinen elementti on ahkeruus. Menestys vaatii aina työtä, ja jokainen yrittäjä tietää, miten töitä paiskitaan niska limassa. Työhön on usein helppo myös uppoutua: joskus pakosta, mutta usein myös puhtaasta innosta. Innostus kuluttaa energiaa samalla tavalla kuin negatiivinen stressi, joten ahkeruuden vastapainona on pidettävä huolta riittävästä palautumisesta.

Toinen elementti on asiantuntijuus. Kuntoutusyrittäjät, te olette alamme kovimpia osaajia, parhaita asiantuntijoita. Yrittäjät osaavat tuottaa konkreettista hyötyä niin yksittäisille asiakkaille kuin laajemmin koko yhteiskunnalle. Kovalla osaamisella ja asiantuntijuudella sekä näiden ylläpidolla on suora yhteys yrittäjän menestykseen.

Kolmas ja tärkein elementti on aitous. Yrittäjä tekee työtä usein myös omalla persoonallaan. Aito tapa tehdä töitä näkyy. Kun yrittäjä on aidosti intohimoinen siitä, mitä tekee, se välittyy myös asiakkaille ja yhteistyökumppaneille.

Ahkeruudella, asiantuntijuudella ja aitoudella yrittäjällä on erinomaiset mahdollisuudet menestyä. Haasteita tulee aina ja kiihtyvällä tahdilla muuttuvan yhteiskunnan tuuliin tarvitaan yrittäjän omia voimia leveämmät hartiat. Siksi me Kuntoutusyrittäjät ry:ssä teemme töitä sen eteen, että sinä yrittäjänä voit keskittyä olennaiseen: olemaan yrittäjä. Yhdessä olemme vahvemmat.

Intohimoista yrittäjänpäivää sinulle!