12 marraskuun, 2020 |

Puheterapeuttien oma jäsentapaaminen Teamsissa 26.11. klo 9 – 10

Puheterapeuttien oma tapaaminen Kuntoutusyrittäjissä – Teams-kokous 26.11. klo 9 – 10

Teidät puheterapiayrittäjät on lämpimästi kutsuttu etäyhteydellä järjestettäviin Teams-tapaamisiin – tervetuloa! Saman alan yrittäjät voivat kohdata, vaihtaa ajatuksia ja verkostoitua.

Tapaamisissa on mukana hallitukseen 2021 valittu puheterapiayrittäjä Katja Koski Äännekoulusta. Keskusteluun johdattelee toiminnanjohtaja Satu Grekin, joka halua tutustua paremmin puherapia-toimialaan. Satu ja Katja kuulisivat mielellään miten teillä menee. Voitte myös kertoa mielipiteenne, mihin Kuntoutusyrittäjien pitäisi panostaa. Tapaaminen ei edellytä ennakkovalmistautumista, mutta ilmoittutumista kyllä.

Puheterapeuttien tapaaminen to 26.11. klo 9 -10

Ilmoita kiinnostuksesi tästä, niin saat Kuntoutusyrittäjistä Teams-kutsun sähköpostiisi. Teams-kutsun hyväksyminen tulkitaan ilmoittautumiseksi. Teams-palaverista on mahdollista poistua ja liittyä kesken.

Ilmoittautumisesta ei valitettavasti tule kuittausta. Lähetämme Teams-kutsun ilmoittautuessa annettuun sähköpostiosoitteeseen edellisenä päivänä.