22 toukokuun, 2023 |

Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy:n hallituksessa muutoksia

Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n tytäryhtiö Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy piti yhtiökokouksensa toukokuussa. Yhtiö tarjoaa kuntoutusalan täydennyskoulutuksia eri terapia-aloille.

Osakeyhtiön hallituksen puheenjohtajana jatkaa Arvoliiton toimitusjohtajana ja työskentelevä Susanna Kallama ja hallituksen jäsenenä fysioterapiayrittäjä ja Kuntoutusyrittäjien hallituksen jäsen Riku Laine (Easymove Oy, Kempele/Oulu). Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa puheterapiayrittäjä Minttu Sauna-aho (Tmi Minttu Sauna-aho, Klaukkala, kuvassa). Minttu on myös varajäsenenä Kuntoutusyrittäjien hallituksessa.

”Ammatillisella täydennyskoulutuksella tuetaan ja vahvistetaan kuntoutusasiantuntijuutta, lisätään osaamista ja laajennetaan kuntoutuksen mahdollisuuksia”, Minttu kommentoi uutta luottamustehtäväänsä. ”Kuntoutuskouluttajat järjestää motivoivia, ajankohtaisia ja moniammatillista tietoa tarjoavia koulutuksia, ja minulla on ilo päästä mukaan toimintaan hallitustyöskentelyn merkeissä!”

Kuntoutusyrittäjien jäsenet saavat alennuksen suurimpaan osaan Kuntoutuskouluttajien koulutuksista. Lisäksi uudet jäsenet sekä jäsenyyttä toiselle yrittäjälle tuloksekkaasti suositelleet saavat 50 euron etusetelin koulutuksiin! Koulutusvalikoimasta löydät lukuisia koulutuksia fysioterapian suoravastaanotosta musiikkiterapian menetelmiin ja akupunktuurista lasten syömisvaikeuksiin. Tutustu koulutuskalenteriin ja ilmoittaudu mukaan!