Apua Kantaan webinaari, osa 1: Omavalvontasuunnitelma

05.02.2019

Apua Kantaan – webinaarit: Tietoa ja tukea liittymiseen käytännönläheisesti

Käytännönläheiset webinaarit on tarkoitettu kaikille kuntoutusalan yrittäjille ja ammatinharjoittajille. Koulutusten tavoitteena on selkiyttää ja antaa lisätietoa liittymisvalmisteluista ja liittymisen edellyttämistä toimenpiteistä konkreettisesti ja esimerkkejä käyttäen. Kouluttajana Susanna Antikainen, Kanta-pilottiyritys Fysio Center Jyväskylä Oy / kehitysjohtaja, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry.

5.2.2019 (ti) Apua Kantaan webinaari 1: Omavalvontasuunnitelma

12.3.2019 (ti) Apua Kantaan webinaari 2: Liittymistoimenpiteet

Webinaarin kesto 1,5h, klo 9.00-10.30.

Voit osallistua yhteen tai molempiin webinaareihin. Huomaathan, että ilmoittautuminen on erikseen molempiin webinaareihin! Ilmoittautuneet saavat webinaarilinkin sähköpostiin ennen koulutusta.

Kohderyhmä: Kuntoutusalan yrittäjät / ammatinharjoittajat, jotka kaipaavat tukea Kanta-liittymiseen.

Kouluttaja: Susanna Antikainen, Kanta-pilottiyritys Fysio Center Jyväskylä Oy / kehitysjohtaja, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry

Koulutuksen laajuus: 1,5 h, koulutuksesta ei postiteta todistusta.

Lisätiedot: Sähköpostitse info@kuntoutuskouluttajat.fi tai puhelimitse Katja Tonteri p. 040 551 4386

Koulutuksen hinta:
Yhden webinaarin hinta: Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenetuhinta 60 € + alv 24 %
Normaalihinta 90 € + alv 24 %

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen koulutuskohtaisen linkin kautta:

5.2.2019 (ti) Apua Kantaan webinaari 1: Omavalvontasuunnitelma

12.3.2019 (ti) Apua Kantaan webinaari 2: Liittymistoimenpiteet