5 tammikuun, 2023 |

Tarvitsetko apua sopimusten laadintaan, verotukseen tai työntekijän kanssa?

Uusi jäsenetu: Lakimiehen toimeksiannot jäsenhintaan

Kuntoutusyrittäjien oma lakimies OTM Juhani Saarinen ottaa vastaan jäsenistöltä toimeksiantoja kirjallisten töiden laatimisesta hintaan 169 € / h (ilman arvonlisäveroa).

Kyseessä on jäsenpalvelu, joten vain Kuntoutusyrittäjien jäsenenä on mahdollista teettää toimeksiantoja Juhanilla. on saatavilla. Toimeksiantoja otetaan vastaan muun työtilanteen niin salliessa. Annamme pyynnöstä arvion  kokonaishinnasta ennen työn aloittamista.

Palvelu kattaa esimerkiksi seuraavia toimeksiantoja:

• Sopimusten läpikäyntiä ja kommentointia, sisältöjen muotoiluja
  • Työsuhteisiin ja niiden päättämiseen liittyvää kirjelmöintiä
  • Terveyden ja sairaanhoidon arvonlisäverotuksen konsultointia sekä ennakkotapausten hakemista

Palvelu ei sisällä lainkaan osallistumista oikeudenkäynteihin, eikä se ole siten yhtiön oikeusturvavakuutuksesta korvattava kustannus, vaikka palvelun tarjoaakin lakimies.

Jäsenten puhelinneuvonta on aiempaan tapaan jäsenmaksuun sisältyvä (eli veloitukseton)  palvelu. Juhani Saarisen tavoittaa numerosta 040 723 8928.