19 marraskuun, 2020 |

Toimintaterapeuttien oma jäsentapaaminen Teamsissa ke 2.12. klo 9 – 10

Toimintaterapeuttien oma tapaaminen Kuntoutusyrittäjissä – Teams-kokous ke 2.12. klo 9 – 10

Teidät toimintaterapiayrittäjät on lämpimästi kutsuttu etäyhteydellä järjestettävään Teams-tapaamiseen – tervetuloa! Saman alan yrittäjät voivat kohdata, vaihtaa ajatuksia ajankohtaisista aiheista ja verkostoitua.

Tapaamisessa on mukana lakimiehemme Juhani Saarinen, ja hallitukseen 2021 valittu toimintaterapeutti Mari Tynkkynen Savonlinnasta. Keskusteluun johdattelee toiminnanjohtaja Satu Grekin, joka halua tutustua paremmin toimintaterapiaan. Satu ja Juhani kuulisivat mielellään miten teillä menee. Voitte myös kertoa mielipiteenne, mihin Kuntoutusyrittäjien pitäisi panostaa. Tapaaminen ei edellytä ennakkovalmistautumista, mutta ilmoittutumista kyllä.

Toimintaterapeuttien tapaaminen ke 2.12. klo 9 -10

Ilmoita kiinnostuksesi tästä, niin saat Kuntoutusyrittäjistä Teams-kutsun sähköpostiisi. Teams-kutsun hyväksyminen tulkitaan ilmoittautumiseksi. Teams-palaverista on mahdollista poistua ja liittyä kesken.