13 lokakuun, 2022 |

Tule kehittämään kuntoutusalan yritystoimintaasi virtuaalityöpajaan 8.12. – yhteistyössä Laurea AMK

Kaupallinen yhteistyö

Laurea AMK:n Hyvinvoiva terveydenhuolto -hanke järjestää Kuntoutusyrittäjien jäsenille virtuaalityöpajoja loka-marraskuussa. Työpajoissa puhutaan yritystoiminnan kehittämisestä palvelumuotoilun menetelmin ja käydään läpi, kuinka asiakkaat voisi ottaa mukaan palveluiden kehittämiseen ja kuinka kehittää uutta myös kiireisen terapiatyön arjen keskellä.

Molempien työpajojen vetäjänä toimii palvelumuotoilija Laura Rinta-Jouppi Hyvinvoiva terveydenhuolto -hankkeesta.

Kumpaankin työpajaan mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautunutta. Molempiin työpajoihin ei tarvitse osallistua, vaan voit osallistua halutessasi myös vaan toiseen. Työpajat ovat Kuntoutusyrittäjien jäsenille maksuttomia, ja ne järjestetään Teamsissa. Työpajojen sisällöt ovat:

Työpaja 2, to 8.12. klo 9-10: Uusien ideoiden testaaminen voi olla helppoa!

Tuntuuko, että arjen kiireiden keskellä uusien ideoiden testaamiseen asiakkaiden kanssa ei ole aikaa? Tule oppimaan, kuinka voit kiteyttää ja testata uusia palvelu/tuoteideoita kevyesti ja ilman mittavia resursseja. Palvelumuotoilun menetelmänä työpajassa testataan fiktiivinen mainos -työkalua.

Ilmoittaudu työpajaan

Hyvinvoiva terveydenhuolto -hankkeen tavoitteena on edistää terveydenhuoltohenkilökunnan työssä jaksamista sekä lisätä ja ylläpitää alan vetovoimaa. Euroopan sosiaalirahaston osittain rahoittaman hankkeen tarkoituksena on  toimia pitkäjänteisesti yhteiskehittäen uusia toimintamalleja ja innovaatioita terveydenhuoltoalalla jaksamisen ja työn houkuttelevuuden tueksi. Lue lisää Hyvinvoiva terveydenhuolto -hankkeesta täältä.