29 marraskuun, 2022 |

Uusi hallitus on syntynyt! Kauan eläköön Kuntoutusyrittäjät!

Vuosikokouspäivänä 24.11. saimme uuden hallituksen 2023

Kuntoutusyrittäjien vuosikokous 24.11.2022 valitsi hallitukselle varapuheenjohtajan sekä hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle kaudelle 2023-2024:
Varapuheenjohtajaksi kukitettiin fysioterapeutti Annika Mäkelä (Fysiotähti Oy, Eura).
Hallituksen jäseniä valittiin tässä kokouksessa kolme viidestä:
1. Edellisessäkin hallituksessa mukana ollut Mari Tynkkynen (Terapiaperhonen Oy, Savonlinna) sai jatkokauden. Hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen valittiin uutena Heli Ojamaa (Toimivax Oy, Liminka)
2. Toiseen jaossa olleeseen hallituspaikkaan valittiin varajäsenenä edellisellä kaudella toiminut Mia Nummi (Mia Nummi Oy, Turku). Hänen varajäsenekseen valittiin puheterapeutti Minttu Sauna-Aho (Tmi Minttu Sauna-Aho, Nurmijärvi)
3. Kolmannen jaossa olleen paikan nappasi Maria Hurskainen (Fysio-Eskola Oy, Lappeenranta). Hänen varajäsenikseen valittiin Sirpa Nieminen (FysioPeimari Oy, Paimio).
Hallituksen kokoonpanossa puheenjohtajan sekä kahden jäsenen kaksivuotinen kausi ei ollut nyt katkolla. Hallituksessa jatkavat ilman erovuoroa puheenjohtaja Anna Nurmi-Lehto, sekä varsinaiset jäsenet Riku Laine ja Nina Pyykkönen sekä varajäsenet Arja Piironen ja Katja Sohlberg. Näiden kausi on 2022-2023

Onnea kaikille hallitustyöhön valituille! 💜

Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma, ja muut sääntömääräiset asiat. Kokouksen puhetta johti kansanedustaja Noora Koponen. Hän kertoi, että ennen nykyistä työtään hän on fysioterapeuttina käynyt hakemassa täydennyskoulutusta Suomen Kuntoutuskouluttajien kulutustilassa, joka oli vuosikokouksen pitopaikka. Täydennyskoulutuksen aiheena oli lantionpohjat toimintahäiriöt.

Kuntoutusyrittäjien jäsenet ja jäsenyrityksiin työsuhteessa olevat terapeutit voivat osallistua Kuntoutuskouluttajien koulutuksiin jäsenetuhintaan – paljon muita edullisemmin!

Jäsenmaksuihin ei korotusta! – Suosittele kaverillekin!

Kuntoutuyrittäjien jäsenmaksut pidetään ensi vuonna ennallaan! Kiitos siitä kuuluu teille kaikille jäsenille 💜.  Jäsenmäärä on kasvanut, ja se mahdollistaa sen, että inflaatiosta huolimatta maksut pidetään ennallaan. Jäsenmaksut löydät täältä: https://kuntoutusyrittajat.fi/jasenyys/liity-jaseneksi/

Suosittele jäsenyyttä kollegallesi! Jokaisesta jäsenyyteen johtaneesta suosittelusta lähetämme suosittelijalle suosittelulahjan! Liittyjän kannattaa siis kirjoittaa suosittelijan nimi liittymislomakkeemme lisätieto-kenttään!

Koulutusta myynnistä, markkinoinnista, lakiasioista sekä Kelan auditoinnista

Vuosikokouksen jälkeen pidetyssä koulutusiltapäivässä saimme arvokasta oppia myynnistä ja markkinoinnista myyntikuistaaja Pasi Rautiolta. Pasin shown tallenne on lähetetty kaikille vuosikokouspäivään ilmoittautuneille. Iltapäivässä nähtiin ja kuultiin myös Kelan laatuyksikön auditointikäytännöistä, ajankohtaisista lakiasioista, sekä yrittäjän eläketurvasta.

Vuosikokouspäivänä yhteistyökumppaninamme toimi Yrittäjäkassa.

Lämmin kiitos!