13 lokakuun, 2023 |

Uusi jäsenetu: Initial Viruskiller-ilmanpuhdistimet alennuksella!

Kaupallinen yhteistyö

Tarvetta isommalle tai pienemmälle ilmanpuhdistimelle terapia- tai vastaanottotilassa?

Nyt niitä saa reippaasti edulliseen jäsenhintaan, kun Kuntoutusyrittäjät on aloittanut yhteistyökumppanuuden ilmanpuhdistimia toimittavan Initialin kanssa! Nämä laitteet ovat ihanteellisia pieniin taukotiloihin, työpöydille, vastaanottoalueille, pieniin toimistoihin, autoihin ja
myös koteihin.

Initialin ilmanpuhdistimien Viruskiller™ -teknologia eliminoi sisäilman yleisimmät epäpuhtaudet vain yhdellä ilmanläpäisyllä. Laitteet ehkäisevät ilmaperäisten tartuntatautien leviämisestä, ja parantavat tilassasi aikaa viettävien ihmisten terveyttä, hyvinvointia ja viihtyvyyttä. Laite poistaa virukset ja bakteerit ilmasta 99,9999% tehokkuudella jo yhdellä laitteen läpi kulkevalla ilmavirtauksella, ja samalla poistuvat myös haitalliset kaasut ja suuremmat hiukkaset, kuten pöly, hilse ja muut allergeenit.

Initialin tapaat myös Kuntoutusyrittäjäpäivillä Tampereella 9.-10.11., jossa kuulet jäsenedusta lisää!

Voit tutustua Viruskiller-teknologiaan tarkemmin täällä.

Jäsenetuna kaksi Viruskiller-ilmanpuhdistinvaihtoehtoa alennettuun hintaan:

1) Pienikokoinen Hextio ostotuotteena jäsenhintaan 295 € (ovh. 395€)*

• ohjaa ilmavirtausta tilassa optimoiden ilman puhtauden hengitystilassa
  • pienikokoinen (paino 1,4 kg), ladattava pöytämalli (toimii myös verkkovirralla)
  • puhdistaa jopa 20 m2 alhaisilla käyttökustannuksilla

2) Isompi seinämalli VK 401: leasing 12kk jäsenhintaan 228,91€/kk/laite* (ovh. 260€) tai leasing 36kk jäsenhintaan 248€/kk/laite* (ovh. 290€)
Lisäksi vuoden 2023 aikana tehdyistä VK 401-leasingeista saat 2 ensimmäistä viikkoa veloituksetta!

• paino 12,9kg
  • puhdistaa jopa 60 m2 alhaisilla käyttökustannuksilla
  • seinäkiinnityksellä tai pöydän päälle
  • soveltuu myös kosteisiin tiloihin (esim. pesutilat)

Huom! 36kk:n leasing-sopimus on täyden palvelun leasing-sopimus, joka sisältää Initialin huoltoteknikon tekemät suodattimen vaihdot määräajoin. Tämä etu on käytettävissä vain pääkaupunkiseudulla sekä Turun ja Tampereen seuduilla.

*hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.

Tarkka ohje edun hyödyntämiseen löytyy jäsensivuilta täältä.
Tarvitset jäsenen käyttäjätunnuksen ja salasanan kirjautumiseen – jos ne ovat unohtuneet, ota yhteyttä toimistolle osoitteessa info@kuntoutusyrittajat.fi!