23 syyskuun, 2021 |

Uusi jäsenetu: Teipit, faskiakäsittely- ja harjoitusvälineet askellusklinikka Oy:n verkkokaupasta 15 % alennuksella!

Kaupallinen yhteistyö

Uutena jäsenetuna Suomen Kuntoutusyrittäjien jäsenille tarjoamme harjoitusvälineitä, korkealaatuisia teippejä ja faskian hoitotuotteita noin 15 prosenttia suositushintoja edullisemmin. Edun saat tilaamalla tuotteet verkkokaupastamme.

Valikoimasta löytyvät myös erilaiset tuet, ergonomiatuotteet, harjoitusvälineet, kehonhuoltovälineet, ortoosit, vastusnauhat, teipit, teippaustarvikkeet sekä uutuutena Tempurin laadukkaat tyynyt – kaikki alan johtavilta merkeiltä.

Miksi hyödyntää jäsenetua?

• 15 prosenttia suositushintoja edullisemmat ostot.
  • Helppo tilausprosessi: näet jäsenetutuotteet selkeästi Suomen Kuntoutusyrittäjien jäsenille tehdyllä nettisivulla.
  • Valikoimassa myös markkinoilla harvinaisempia tuotteita, laaja valikoima erityisesti teippejä. Lukuisten kuosi- ja värivaihtoehtojen avulla voi ”tunnustaa seuravärejä” tai valita vaikka lapsille omat kuosit. Yhteistyö Tempurin kanssa on tuonut myös laadukkaat tyynyt Askellusklinikan valikoimaan.
  • Tuotteiden korkea laatu – myymämme tuotteet ovat päivittäisessä testissämme omalla vastaanotollamme. Kinesioteipit ovat laadukkaita korealaisia teippejä, CE-merkittyjä ja FDA:n hyväksymiä. Teipeissä uutuutena mm. 4D biomekaaninen teippi Bionic.

askellusklinikka Oy on vuonna 2016 perustettu joensuulainen perheyritys, joka on erikoistunut alaraajakuntoutukseen, maahantuontiin ja yksilöllisten tukipohjallisten valmistukseen. Tuomme maahan harjoitusvälineitä, teippejä ja teippaukseen liittyviä tuotteita, ”teippisukkia” ja proprioseptisia harjoitusalustoja.

Löydät alekoodin kirjautumalla jäsensivuille ja siirtymällä siellä ”Jäsenedut”-osion kohtaan Askellusklinikka.

Tervetuloa tutustumaan ja ostokseille!

Yhteistyöterveisin askellusklinikka Oy

Valtteri Paavola ja Sari Sukuvaara